• Fenina

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-08-25 19:19:46 följande:
    Tell me .....

Skål

Ouch....låter plågsamt... Tur att du har en rejäl kalufs jag kan ta tag i om du tar dig för mycket friheter baby

Ja, jag skulle ju vilja klämma till med något fräckt och underhållande, men jag är lite märklig. Jag tänkte faktiskt rita av den, och hoppas du inte känner dig besudlad. 
  • NyttNamn

Roddan, Noel... Ja ni vet.. Läckerbitar!!

Pour some sugar on me...
  • NOEL75
    pinkdolly skrev 2013-08-25 19:21:37 följande:
    Gör vad du vill... ;) Jag ska nog ta mig många friheter om jag vet att du straffar mig..
    Skönt att vi vet var vi har varandra Dockan. Ingen risk för missförstånd där inte haha....
    Fenina skrev 2013-08-25 19:23:23 följande:
    Ja, jag skulle ju vilja klämma till med något fräckt och underhållande, men jag är lite märklig. Jag tänkte faktiskt rita av den, och hoppas du inte känner dig besudlad. 
    Klart jag inte gör... Fota verket och posta eller maila Nyfiken.... Men du vet att det bara är en vanlig man som står och smsar sin arbetsgivare efter att ha försovit sig på bilden va??

• pinkdolly
    NOEL75 skrev 2013-08-25 19:27:08 följande:
    Skönt att vi vet var vi har varandra Dockan. Ingen risk för missförstånd där inte haha....
    Fenina skrev 2013-08-25 19:23:23 följande:Ja, jag skulle ju vilja klämma till med något fräckt och underhållande, men jag är lite märklig. Jag tänkte faktiskt rita av den, och hoppas du inte känner dig besudlad. 
    Klart jag inte gör... Fota verket och posta eller maila smile5.gif Nyfiken.... Men du vet att det bara är en vanlig man som står och smsar sin arbetsgivare efter att ha försovit sig på bilden va??

Haha nej... Inga missförstånd. Jag gör vad du vill helt enkel. Då blir det lätt ;)
  • Fenina
    NOEL75 skrev 2013-08-25 19:27:08 följande:

Klart jag inte gör... Fota verket och posta eller maila Nyfiken.... Men du vet att det bara är en vanlig man som står och smsar sin arbetsgivare efter att ha försovit sig på bilden va??

Tyckte linjerna var fina. För övrigt hade den rumpan bara fått messa chefen om den lovade att hoppa ner igen efteråt
  • PAUSA

NOEL75 skrev 2013-08-25 19:08:59 följande:
    Hur som helst är det en inspirerande tråd.... 
    Ska vi tävla om vem som är snyggast Drömmer?................  nä du vinner lättSkål!!
  • NOEL75
    Fenina skrev 2013-08-25 19:31:26 följande:
    Tyckte linjerna var fina. För övrigt hade den rumpan bara fått messa chefen om den lovade att hoppa ner igen efteråt
    Ner?? Du menar inte in i din bur?? haha...Tur jag har ett bra skärp....
    pinkdolly skrev 2013-08-25 19:31:23 följande:
    Haha nej... Inga missförstånd. Jag gör vad du vill helt enkel. Då blir det lätt ;)
    Det hoppas jag du gör!! Det är ju dealen
  • Anonym (ops)

Mmm gillar skarpt [quote=70894471][quote-nick]LadyKafka skrev 2013-08-25 19:31:47 följande:[/quote-nick][/quote]

• JagMan

[quote=70894471][quote-nick]LadyKafka skrev 2013-08-25 19:31:47 följande:[/quote-nick][/quote] mm tror man ser en hård bröstvårtan som står där under, läckert