• grymtkåtman

Helkroppstråden

Anonym (Unis) skrev 2013-08-26 18:16:59 följande:
    Om man skulle våga sig på och ladda upp en bild här kanske.....som dom andra tjejerna
    klart du ska. visa gärna lite från dina armar. alltid vackert att spana in armar;)
  • FjärilVingad73
    Om man skulle våga sig på och ladda upp en bild här kanske.....som dom andra tjejerna
    Bara du gör det för DIN skull, och inte nån annans.

Själv älskar jag att posta bilder ibland. Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (ops)

Det tycker jag . Alla är ni fina

• Mandiisen
    Inchthing skrev 2013-08-26 17:54:54 följande:
    Kanon :D
    hehe :D
    grymtkåtman skrev 2013-08-26 17:56:41 följande:
    trodde aldrig en så ung dam som du skulle kunna tända mig så mycket. hoppas ålderna bara är en siffra så jag slipper känna mig som en gubbe för att jag tänder på en som är 18 år yngre än vad jag är.
     ja vacker är du verkligen 
    Åldern är bara en siffra, sen är ju frågan hur mogen man är ;)
    Anonym (ops) skrev 2013-08-26 18:16:20 följande:
    Inte illa riktigt snygg [quote=70904892][quote-nick]Mandiisen skrev 2013-08-26 17:53:28 följande:[/quote-nick][/quote]
    Tackar tackar!

http://Rosaaelefant.blogg.se - 17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • grymtkåtman
    Mandiisen skrev 2013-08-26 18:54:19 följande:
    hehe :D
    Åldern är bara en siffra, sen är ju frågan hur mogen man är ;)

Tackar tackar!

förmodligen är du mer mogen än mig, då jag inte har barn än. ja så du har ett större ansvar än vad jag har
  • NOEL75
    Mandiisen skrev 2013-08-26 17:53:28 följande:

Ohhh my fuckin god.........
  • NOEL75
    PAUSA skrev 2013-08-26 16:30:46 följande:
    Vi delar då Foten i munnen.......... som vanligt Flört.

Du är min, jag är din och NOEL är min och jag är hans.......... okSkrattande??

Känns som att det krävs en organisationskonsult av grövsta kaliber för att reda ut de här relationerna... Komplext andelsägande och korsägande av mänskliga objekt och jag verkar vara stuck in the middle på nåt jäkla konstigt sätt... Jag behöver en jurist, gissar att Zlatans ombud är van vid problematiken...
  • pinkdolly
    NOEL75 skrev 2013-08-26 19:16:40 följande:
    Känns som att det krävs en organisationskonsult av grövsta kaliber för att reda ut de här relationerna... Komplext andelsägande och korsägande av mänskliga objekt och jag verkar vara stuck in the middle på nåt jäkla konstigt sätt... Jag behöver en jurist, gissar att Zlatans ombud är van vid problematiken...
    Jag har läst en del juridik, om jag dammar av lagboken och får till ett hyfsat vårdnadsavtal, till min fördel såklart... Blir det bra?
  • Anonym (lillajag)

Var ett tag sedan jag postade här, testar att ladda upp en gammal bild från nya appen, så får vi se om det funkar :)

• NOEL75
    pinkdolly skrev 2013-08-26 19:19:24 följande:
    Jag har läst en del juridik, om jag dammar av lagboken och får till ett hyfsat vårdnadsavtal, till min fördel såklart... Blir det bra?
    Hmmm ett vårdnadsavtal till din fördel...?? Det innebär att jag har ensam vårdnad över dig gissar jag?? Oskyldig