• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-08-26 19:30:07 följande:
    Var ett tag sedan jag postade här, testar att ladda upp en gammal bild från nya appen, så får vi se om det funkar :)
    Hej snygging!! Det är mycket efterlängtat!! Hoppas du haft en underbar sommar. Tyvärr sket det sig med uppladdningen, men jag kan ändå se dig framför mig under en palm på en kritvit sandstrand någonstans där jag väldigt gärna hade velat vara just nu...
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-08-26 19:32:20 följande:
    Hej snygging!! Det är mycket efterlängtat!! Hoppas du haft en underbar sommar. Tyvärr sket det sig med uppladdningen, men jag kan ändå se dig framför mig under en palm på en kritvit sandstrand någonstans där jag väldigt gärna hade velat vara just nu...
    Jasså trist... Trodde det funkade med nya appen... Jaja då får ni klara er utan mig ett tag till då ;)
  • pinkdolly
    NOEL75 skrev 2013-08-26 19:30:38 följande:
    Hmmm ett vårdnadsavtal till din fördel...?? Det innebär att jag har ensam vårdnad över dig gissar jag?? Oskyldig
    Haha, så kan man också se det... Men det är klart du har det, om jag får lov att vistas ute emellanåt för att leka med andra?
  • Anonym (tuttfian)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-26 17:17:06 följande:
    Du är en synnerligen förtjusande Dam, Fia, mer än dina ögon som glittrar....

Vilka komplimanger! Värsta charmören
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-26 19:34:22 följande:
    Jasså trist... Trodde det funkade med nya appen... Jaja då får ni klara er utan mig ett tag till då ;)
    Fasen vad trist!! Kan inte du heller komma åt vanliga sajten via mobil browsern längre? Postar också mindre sedan man tvingas in på deras sunkiga mobilsajt. Appen tänker jag inte installera oavsett.
    pinkdolly skrev 2013-08-26 19:35:14 följande:
    Haha, så kan man också se det... Men det är klart du har det, om jag får lov att vistas ute emellanåt för att leka med andra?
    Klart du får!! Jag har inget som helst kontrollbehov när det gäller sånt. Vet att du alltid skulle komma tillbaks...

• NOEL75
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-26 19:42:27 följande:

Vilka komplimanger! Värsta charmören
    Helt rätt!! Anton är bäst!! Både på att ge komplimanger och som charmör...
  • Anonym (tuttfian)
    NOEL75 skrev 2013-08-26 19:46:16 följande:
    Helt rätt!! Anton är bäst!! Både på att ge komplimanger och som charmör...

Det är så va? Många är bra men Anton är bäst?
  • Anonym (lillajag)

Nä, där kommer jag inte åt, och min dator vet jag knappt vart den är :O hahaha

• NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-26 19:49:47 följande:
    Nä, där kommer jag inte åt, och min dator vet jag knappt vart den är :O hahaha
    Härligt!! Låter som att du är fri som en fågel haha....
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-26 19:48:28 följande:

Det är så va? Många är bra men Anton är bäst?
    Precis så är det!! If you want the best, Anton's what you get.... SOm jag brukar säga Så sätt tänderna i honom nu innan någon annan hinner före!! 
  • Anonym (tuttfian)
    NOEL75 skrev 2013-08-26 19:55:34 följande:
    Härligt!! Låter som att du är fri som en fågel haha....Precis så är det!! If you want the best, Anton's what you get.... SOm jag brukar säga Så sätt tänderna i honom nu innan någon annan hinner före!! 

Haha :) finns många jag skulle vilja sätta tänderna i här.. Går ju liksom inte att välja! ;)