• pinkdolly

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-08-26 19:44:14 följande:
    Fasen vad trist!! Kan inte du heller komma åt vanliga sajten via mobil browsern längre? Postar också mindre sedan man tvingas in på deras sunkiga mobilsajt. Appen tänker jag inte installera oavsett.
    pinkdolly skrev 2013-08-26 19:35:14 följande:Haha, så kan man också se det... Men det är klart du har det, om jag får lov att vistas ute emellanåt för att leka med andra?
    Klart du får!! Jag har inget som helst kontrollbehov när det gäller sånt. Vet att du alltid skulle komma tillbaks... smile5.gif

Som en hundvalp, redo att leka ;)
  • NOEL75
    pinkdolly skrev 2013-08-26 20:03:19 följande:
    Som en hundvalp, redo att leka ;)
    Mmm...precis...Funderar på vilken hundras du skulle vara om du var en hund.... Pausa har jag ju satt mitt i prick...
  • Mandiisen
    NOEL75 skrev 2013-08-26 19:01:28 följande:
    Ohhh my fuckin god.........

Tar det som positivt? :))
    http://Rosaaelefant.blogg.se - 17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111
  • pinkdolly
    NOEL75 skrev 2013-08-26 20:06:57 följande:
    Mmm...precis...Funderar på vilken hundras du skulle vara om du var en hund.... Pausa har jag ju satt mitt i prick...
    Jag vet inte.. Jag har temperament men skäller mer än jag skulle våga bita på riktigt. Trogen är jag inte, kräver mycket frihet, komma och gå som jag vill. Får jag mat och sömn är jag hyfsat nöjd. Och lite kel på rätt ställe. Ett ordentligt ben att leka med..
  • NOEL75
    Mandiisen skrev 2013-08-26 20:08:24 följande:

Tar det som positivt? :))
    Du tolkade mitt utspel helt rätt Mandiisen!!! Du har en sjukt sexig kropp...Gillar linjen över din rumpa, rygg, axlar när du står så...mmm...
    pinkdolly skrev 2013-08-26 20:11:53 följande:
    Jag vet inte.. Jag har temperament men skäller mer än jag skulle våga bita på riktigt. Trogen är jag inte, kräver mycket frihet, komma och gå som jag vill. Får jag mat och sömn är jag hyfsat nöjd. Och lite kel på rätt ställe. Ett ordentligt ben att leka med..
    Hmmm intressant... Plockar fram hundlexikonet här... Vet ju egentligen inte ett skit om hundar så det var ju konstigt att det var så lätt för mig att klura ut vad Pausa var för en... Din karaktärsbeskrivningen stämmer dock väldigt bra överens med min egen uppfattning om dig. Långhårig är du ju också...
  • pinkdolly
    NOEL75 skrev 2013-08-26 20:17:50 följande:
    Du tolkade mitt utspel helt rätt Mandiisen!!! Du har en sjukt sexig kropp...Gillar linjen över din rumpa, rygg, axlar när du står så...mmm...
    pinkdolly skrev 2013-08-26 20:11:53 följande:
    Hmmm intressant... Plockar fram hundlexikonet här... Vet ju egentligen inte ett skit om hundar så det var ju konstigt att det var så lätt för mig att klura ut vad Pausa var för en... Din karaktärsbeskrivningen stämmer dock väldigt bra överens med min egen uppfattning om dig. Långhårig är du ju också...

Jag är ju det... Kräver en fast hand, det där håret...
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)

Pieces of me Glad

• Anonym (tuttfian)
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-26 20:34:25 följande:

Pieces of me Glad

Wohoo, riktigt snygga delar av dig
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-26 20:52:30 följande:
    Wohoo, riktigt snygga delar av dig

Tack !
  • straight arrow
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-26 20:34:25 följande: