• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 21:50:53 följande:

Tack Mattias .Vad gullig du är .Hade faktist Bilden som profilbild I början.
    Hoppas du snart hittar tillbaka till oss....du är saknad...!! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-30 20:22:23 följande:
    Det är någon som anmält tror jag... För de har vart hårda mot mina bilder, fast vissa lägger upp bilder som visat mycket mer som fått vara kvar... Men det blir inga mer bilder idag iaf... Sen får vi se längre fram ;)

Om du har ett galleri i din profil och tar bort bilder från galleriet försvinner de i trådarna också. Det hände för mig . Trodde att någon tog bort mina bilder i början...men det var jag själv...

Tack gasoline ,Mysigast och NHult för fina kommentarer. Jag blir jätteglad

• Anton Chigurh
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-30 18:06:46 följande:
    Har inte varit inne på tråden på några dagar...Många fina och sexiga bilder ! Tycker så mycket om att titta på er allihopa Solig. Här får ni en på mig i en ny klänning.

Mmm, Pärlan, det må ja säga, jag tappar målföret här, och det händer inte ofta, du är nog fan den enda som får mig dit, och det har ju sin förklaring !!!  Vackrare kvinna än dig finns inte, när någon är så vacker att det på nåt konstigt vis är smärtsamt att se denna människan, förvisso en skön smärta, så kan det liksom inte bli mer praktfullt, det är omöjligt. Och du är verkligen så attraktiv och tilltalande, Pärlan.....

En skönhet när hon är som mest elegant, ljuvlig och intagande. Och nåt mer sensuellt än det du visar med hjärtat.......herre jävlar, Pärlan. Jag behöver inte ens kommentera ytterligare....Hjärta

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    mrme skrev 2013-08-30 22:29:20 följande:

bjuder på en äldre bild .

Trevligt ! tack för att du delar med dig Glad
    Daedelus skrev 2013-08-30 22:27:14 följande:

Snyggt vältränad Glad
    Anton Chigurh skrev 2013-08-30 22:26:33 följande:
    Mmm, Pärlan, det må ja säga, jag tappar målföret här, och det händer inte ofta, du är nog fan den enda som får mig dit, och det har ju sin förklaring !!!  Vackrare kvinna än dig finns inte, när någon är så vacker att det på nåt konstigt vis är smärtsamt att se denna människan, förvisso en skön smärta, så kan det liksom inte bli mer praktfullt, det är omöjligt. Och du är verkligen så attraktiv och tilltalande, Pärlan.....

En skönhet när hon är som mest elegant, ljuvlig och intagande. Och nåt mer sensuellt än det du visar med hjärtat.......herre jävlar, Pärlan. Jag behöver inte ens kommentera ytterligare....Hjärta

Anton, du sätter mitt hjärta i brand Hjärta
    Dina kommentarer är magiska Solig