• lille Birger

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-08-31 19:58:48 följande:

trevlig kväll alla

Den över bilden är bland de snyggast i tråden.
  • Anonym (lillajag)
    gasoline skrev 2013-08-31 20:27:49 följande:
    Trevligt värre, väldigt vackert.....lite besviken dock.....på att du är en fegis!Tungan ute
    Tycker inte att jag är det minsta feg :P hahaha. Du får väl använda din fantasi ;)
  • Jo01
    Nanime skrev 2013-08-31 20:25:59 följande:
    WOOW! Snygga bilder ni lägger upp Eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en bild på vår härliga Anton.. Och så passar jag på att bjuda på en på mig själv också :)

Grattis
  • gasoline
    WOOW! Snygga bilder ni lägger upp Solig
    Eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en bild på vår härliga Anton.. FlörtOskyldig
    Och så passar jag på att bjuda på en på mig själv också :)

Nanime väldigt vackra drag du har.....halsen och hakan var underbara!Solig
  • NOEL75

trevlig kväll alla

Ja mycket trevlig kväll !! Du blir ju snyggare och snyggare för varje bild du postar Lillen! Härligt!

Och lyssna inte på den lilla ynkliga pajasen. Han är lite som det bittra fyllot som sitter i ett hörn och ryter på folk på den lokala pizzerian. Ett störande moment men det finns säkert ett tragiskt öde bakom som åtminstone förklarar beteendet. Synd att det är så svårt att sträcka ut en hjälpande hand bara.  Men jag har nog fattat att du är klok nog att inte ta åt dig av förolämpningar från obetdyliga.
  • gasoline
    Eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en bild på vår härliga Anton.. FlörtOskyldig

Missade att du skrivit text....blev tagen av bilden...Stort GRATTIS!{#emotions_dlg.flower}
  • NOEL75

Grattis Goding! Jag hoppas också på en bild från Anton för din skull. Stassen klär dig
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-08-31 20:35:21 följande:
    Ja mycket trevlig kväll smile5.gif !! Du blir ju snyggare och snyggare för varje bild du postar Lillen! Härligt!

Och lyssna inte på den lilla ynkliga pajasen. Han är lite som det bittra fyllot som sitter i ett hörn och ryter på folk på den lokala pizzerian. Ett störande moment men det finns säkert ett tragiskt öde bakom som åtminstone förklarar beteendet. Synd att det är så svårt att sträcka ut en hjälpande hand bara.  Men jag har nog fattat att du är klok nog att inte ta åt dig av förolämpningar från obetdyliga.
    Tack Noel!

Jag lyssnar inte på folk, har lärt mig att sålla bort allt onödigt och fokusera på sånt som är kul ;)

Men har förstått att clownen är lite ensam, så eg borde vi bjuda in hen och hoppas att hen ska trivas här som den flitige besökare hen är :P
  • Clownensglädje

Hej jag ser ut som en judinna...
  • Alltid het
          trevlig kväll alla

Jäääklar i min kåta låda, vilken bruuuuud så läcker o sexig. Mmmer vill vi se!