Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-25 21:47:37 följande:
    Hej alla vackra..

God middag! Snyggt bäddat, riktiga hotellhörn du fått till, om lusten faller på kan du få bädda min säng någon gång, själv är jag en usel bäddare och behöver all hjälp jag kan få! Mysigt vackert format du har på din kropp, riktigt vacker är du!
    Hotrod skrev 2013-10-26 01:14:19 följande:
    Nattens bild

Vart är brudarna? Du tog väl inte alla med dig hem ikväll VA?
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-26 08:23:15 följande:
    Haha! Anar jag lite ironi bakom min bäddning? tack snälla du för komplimangen !

Ironi, kanske kanske inte! Usel på bädda är jag iallafall, men en hejare på att stöka till det, är nog en blandning av propeller och virvelvind, när man kollar i sängen så kan man tro att ett lejon bor där! Morrrr!

God morgon! Det där såg underbart vackert ut, klädsamt för en härlig lördag som denna!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-26 10:02:33 följande:
    God morgon! Ensamt i soffan.

Är det där din lilla oas? Såg onekligen mysigt ut, fattas bara en kille liggandes med huvudet i ditt knä tittandes djupt in i dina ögon funderandes vad en dag som denna med en vacker tjej som du bär vägen!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-26 13:05:43 följande:
    Provar igen..

Jag blir så sjukt sugen att bara lägga mig bredvid, slå armen om dig och ge dig världens varmaste och längsta kram, något med dina former hållning på korten är så förbannat triggande och spännande!
    Fenina skrev 2013-10-26 20:29:00 följande:
    Idag är vi pryda och bjuder på enbart urringat... 

Hej snygging! Har alltid fått för mig att det dom mest pryda som egentligen har det där lilla extra när det kommer till kritan! Riktigt riktigt sexig bild på en het tjej!
    Fenina skrev 2013-10-26 20:32:39 följande:
    eller...?....nä, det var ju lite lamt... 

Haha, jag har en bättre kamera du kan få låna om du vi, kan t o m erbjuda mig ta kort med! Ytterligare ett bevis på att det var som jag trodde. Jävla sexbomb du är, hur snygg som helst!
    Melan skrev 2013-10-26 20:38:35 följande:
    Jag kan också dela med mig :) 

Ursexigt!
    Fenina skrev 2013-10-26 20:46:39 följande:
    Piper's Pipe:  Du kan ju alltid slå en signal om du har vägarna förbi, skulle vara kul om fotona kunde tas i lite andra vinklar än på armslångt avstånd 

Absolut det ordnar jag mer än gärna, får ta det någon helg framöver, men inget är gratis bara så du vet!
Svar på tråden Helkroppstråden