Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Fenina skrev 2013-10-29 13:42:20 följande:
    Hoppas denna bilden räknas som "helkroppsbild" då, svårt att få till! Påklätt(om än trasigt), men vem orkar klaga?   

Jag blir alldeles varm i kroppen av alla dina bilder, så jag kommer inte klaga! Sen måste jag bara säga att tröjan såg mysig ut och skulle absolut inte haft något emot att gosa in mig i den om du hade den på din härligt formade kropp!
    Fenina skrev 2013-10-29 15:43:20 följande:
    Piper´s pipe: Det finns garanterat plats för en till i tröjan, om namnet börjar på P och slutar på 's!

Härliga Fenina nu är det klippt! Nu kan jag bara inte motstå dina inviter och erbjudanden länge, det går bara inte, så nu får du allt spara en plats åt mig! Hoppas du verkligen får en underbar kväll!
    Fenina skrev 2013-10-29 19:30:46 följande:
    På väg Piper's Pipe? Äntligen får du tummarna loss och kan stoppa de där de hör hemma istället!

Haha Fenina var så säker att jag ska ge dig båda tummarna upp! Vi får göra upp via inbox hur var och när! Så ja, på sätt och vis är jag på väg.
    Fenina skrev 2013-10-29 19:53:25 följande:
    Piper's pipe: Säg inte sådär, om du inte vill att ditt namn ska nämnas i massa "Hata-Fenina-Nick"  

Haha, vore lite kul, inte så lite egentligen heller! Men om det är priset man får betala så inte mig emot!
    Fenina skrev 2013-10-29 20:16:02 följande:
    Piper's Pipe: Du lever farligt hahahaha! 

Betvivlar inte en sekund på att man gör det i dina händer!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-30 07:16:05 följande:
    Godmorgon skönheter!

Godmorgon! Rackarns vad fin du är!
    Fenina skrev 2013-10-30 11:38:33 följande:
    Mycket snack, lite bilder... tjatigt kanske, men så är det ju med hygien....jag har badat idag igen 

Hej snygga Fenina! Ojdå, ser onekligen ut att ha en hög mysfaktor, tro för fan inte att jag menar badet nu! Synd att inte det är lite mer matrix här i cyberrymden, kanske är tur för hade jag kunnat här och nu skulle jag hoppat in i skärmen och på något vis försökt med ettor och nollor lirka mig in i bilden, hade det gått vägen så hade jag dragit ur proppen illa kvickt och lyft ur dig ur badet och burit iväg dig till ett mer lämpligt ställe!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-30 15:01:44 följande:
    Dags att krypa ner i sängen en stund tror jag.

Hej lillajag! Tröttsamt att stå så i fokus, så du måste ta en liten lur? Fina bilder i vanlig ordning och du är lika snygg som vanligt, kan nästan tro du t o m har saknat mig lika mycket som vanligt!
    Fenina skrev 2013-10-30 12:44:36 följande:
    Piper´s pipe: Plutte, du behöver inte bära mig någonstans, jag hade kåt och villigt plutat upp rumpan där ur vattnet så du sluppit bli blöt(bortsett från det jag åsamkat dig då) 

Jag är lite seg så jag tror inte jag riktigt förstår hur du menar, undrar om inte du måste visa mig hur du menar på för vis!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-30 16:59:43 följande:
    Sååå du har saknat mig? :P

Nu ska du inte tro att du kan komma här och bolla över frågan heller! Erkänn nu lillajag, så kanske du får höra det tillbaka!
Svar på tråden Helkroppstråden