Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Melan skrev 2013-10-26 20:49:36 följande:
    Tack hörrni. Kanske blir fler bilder då :)

Klart det blir!

[quote=71495348][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-26 21:52:04 följande:[/quote-nick][/quote]

God kväll GoodMangoo! Kan inte komma på något vettigt att skriva blir väldigt sexistiskt men gör ett försök att linda in det. När du vill så kan jag ställa upp och ge dig ett nyp!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-27 12:53:48 följande:
    Bakisbad.. Skönt men ensamt

Tack, det där lättade verkligen upp denna dötrista Söndag! Du är makalöst snygg och hade mer än gärna gjort dig sällskap!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-27 13:01:44 följande:
    Tack raringar!

Föresten, hur länge tänker fröken Ensam vara ensam då? Jag kan ju inte bara sitta här och bara tycka synd om dig i evigheter, snart måste jag räcka ut en hjälpande hand och råda bot på den där ensamheten!
    mepetite skrev 2013-10-27 16:21:41 följande:
    vi kör en dagens!

Hej mepetite! Den där dagens var inte dum heller, kom just på att jag inte ätit något idag, tror inte att bilden släcker någon hungern snarare tvärtom, nej mepetite jag tänker inte äta upp dig! Du är bara för härligt snygg!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-27 16:59:27 följande:
    En ensam baksida..

Hoppas du har riktigt tråkigt! Är inte rättvist när du retas hela tiden, sen är det någon som bara älskar sexiga tjejer i mysbyxor så JA ha tråkigt du fröken Ensam!
    Anonym (wf) skrev 2013-10-28 06:22:33 följande:
    Hakar på tåget och säger godmorgon med två bilder på mig :) trevlig måndag!

Vilken underbar kropp, helt fantastisk var du, hoppas du är här för att stanna! Trevlig Måndag på dig med!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-28 08:07:50 följande:
    Puss till alla ensamma

Den tar vi gladeligen, du får en i retur, en intensiv, passionerad och fylld med åtrå, SMACK! Tycker annars att du ser rätt glad ut för att vara ensam Ensam, härligt att se ansiktet iaf och vackert var det!

[quote=71506046][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-28 08:39:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Godmorgon GoodMangoo! Jag hamnar helt trans av det här kortet, jävligt go bild må ja säga, ursnyggt och görsexigt!

Godmorgon Fenina din jävla snygging!

Svar på tråden Helkroppstråden