Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Anonym (Tanten) skrev 2014-09-04 10:43:27 följande:
    Håller med till fullo , det ända krav jag har är att personen är välvårdad , om man är det och tycker om sig själv utan att vara ego . Då är personen atraktiv.
    Ja men precis. Får mig osökt att tänka på sexsidorna jag hänger på där folk skriver vän av tvål och vatten eller sköter sin hygien och jag tänker varje gång att vad fan är det för människor är det som dessa stött på? Allvarligt jag har aldrig stött på någon som inte duschar, tvättar sig och sköter sin hygien OCH hade jag gjort det så hade jag inte hoppat i säng med personen liksom.

Nu menar jag helt vanligt folk, att pundare, alkisar, hemlösa osv inte alltid är renast i stan är en helt annan sak. Fast alla är ju absolut inte ofräscha bara för att de har dessa problem heller, vill bara påpeka det. Jag hänger nämligen en hel del med a laget där jag bor. Brukar sitta och diskutera livet och annat och de älskar att umgås med min dotter och uppskattar enormt att vi kan stanna till och snacka en stund OCH kan jag gör en medmänniska glad med så enkla medel så gör jag det utan att tveka faktiskt. Sen får väl folk som går förbi tänka vad fan de vill om den saken. Men de har alltid respekterat mig och de håller avstånd när de är som sämst i skick osv. Är jag själv så bryr jag mig inte om hur fula de är, men när dottern är med är läget lite annat och de kan ofta skaka på huvudet lite diskret på håll om något är i obalans, då vet jag och förklarar för min dotter att vi inte hinner stanna och gå bort dit just i dag.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-04 10:36:55 följande:

Jag kör en gammal repris..
    Prima skinka  Tungan ute
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 10:49:02 följande:
    Är snuskig och Ensam samma person eller? De har iaf lika motbjudande bröst..
    Ja för du och alla dina personligheter är ju så inbjudande eller hur! *suck* Alla dina personligheter är små vidriga personligheter.

Som jag ser det är du den som är mest motbjudande oavsett hur fan du ser ut. Små fega kycklingar ger jag inte mycket för OCH i min värld borde du definitivt få en svidande konsekvens för det du vräker ur dig. Hade gärna ställt upp på att verkställa den!
  • HäckHäxan
    ensamärstark skrev 2014-09-04 11:05:13 följande:
    Nope det är vi inte, bara lika snygga helt enkelt smile5.gif
  • HäckHäxan
    ensamärstark skrev 2014-09-04 11:10:10 följande:
    smile5.gif vi kör en boob-day för tr's skull va?
    Så rätt. Bara gnid in det så inte ens kaustiksoda kan fräta bort bilden som etsar sig på dåren hornhinnor. Låt dem för evigt spöka i hans huvud.

Vacker!
  • HäckHäxan

Ella fd melissa what ever, alltså jag kan spendera hela dagen på att anmäla dig och dina inlägg. Du förstår jag har massor av fritid!

Sluta spama ner alla trådar med din jävla skit!

• HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-04 11:29:34 följande:
    Jag håller med Häxan!

Fram med fler bilder bara de skulle sitta bra på min näthinna i alla fall Drömmer
    De sitter fint på min med. Fast å andra sidan så älskar jag ju människor, den där bittra lilla jäveln med svans, älskar ju ingen, inte ens sig själv. Trist.
  • HäckHäxan
    Anonym (tr) skrev 2014-09-04 11:46:59 följande:
    De är alltid fina med smink. Säg mig en kvinna som är snygg utan dessa kemikalier?
    Idiot! Jag är alltid snygg eller nåja ibland är jag snygg men jag är nästan alltid osminkad, så jag är helt enkelt alltid osminkad när jag är snygg!
  • HäckHäxan
    Doctor Why skrev 2014-09-04 12:03:35 följande:
    Tack för dina fina och tänkvärda ord Solig
    Jag vill och tänker lägga ut en bild om ett tag, måste bara fotografera en bild som jag är nöjd med Glad

Ja nöjd skall du ju vara. Alla behöver ju inte vara så knäppa som jag är och dela hej vilt. Är nästan aldrig nöjd med någon bild jag, tycker inte jag är fotogenetisk alls typ
  • HäckHäxan
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 11:43:07 följande:
    Idag gör jag något så ovanligt som att bjuda på mitt ansikte Solig

Om ni mot förmodan känner mig, eller för all del känner igen mig från tråden, så kan ni väl vara gulliga och inte outa mig Flört

Skitsnygg!
Svar på tråden Helkroppstråden