Helkroppstråden
Anonym (Tanten) skrev 2014-09-04 10:43:27 följande:
Håller med till fullo , det ända krav jag har är att personen är välvårdad , om man är det och tycker om sig själv utan att vara ego . Då är personen atraktiv.Nu menar jag helt vanligt folk, att pundare, alkisar, hemlösa osv inte alltid är renast i stan är en helt annan sak. Fast alla är ju absolut inte ofräscha bara för att de har dessa problem heller, vill bara påpeka det. Jag hänger nämligen en hel del med a laget där jag bor. Brukar sitta och diskutera livet och annat och de älskar att umgås med min dotter och uppskattar enormt att vi kan stanna till och snacka en stund OCH kan jag gör en medmänniska glad med så enkla medel så gör jag det utan att tveka faktiskt. Sen får väl folk som går förbi tänka vad fan de vill om den saken. Men de har alltid respekterat mig och de håller avstånd när de är som sämst i skick osv. Är jag själv så bryr jag mig inte om hur fula de är, men när dottern är med är läget lite annat och de kan ofta skaka på huvudet lite diskret på håll om något är i obalans, då vet jag och förklarar för min dotter att vi inte hinner stanna och gå bort dit just i dag.