Helkroppstråden
Nämen fining, välkommen tillbaka.
Varför pratar man inte med sin partner om att man lägger upp porriga bilder och skriver sexuellt laddade kommentarer på ett forum? Jag tycker det känns bakvänt att gå bakom ryggen på sin partner på det viset. Tråkigt att det blev så, Alice.
:( fanns ingen anledning för honom att reagera som han gör det är ju inte otrohet lixom.
Vem är det som har hand om de slutna grupperna? Sökte för ganska länge sedan till båda grupperna tror jag, innan jag hade lagt upp en bild. Förstår att jag inte var kvalificerad då men nu har jag ju lagt upp en bild och borde vara kvalificerad, eller?
Annars får jag jobba på det lite till :)
Läs de senaste två inläggen av henne några sidor bakåt. Verkar bli ett högt pris att betala om det som står där stämmer! Tyvärr var hon ju en av de absolut hetaste enligt mig om man nu får säga det nu.Jo det var ju lite det jag menade. En gång uppladdad bild för alltid bortom din kontroll.. men att ta bort dem från där man laddade upp dem kan ju va nåt. Hur hittar du bilder härifrån på google?
Ibland blir jag så trött på FL:s regler och framför allt folk som anmäler helt oskyldiga bilder. Kan inte ens några helt oskyldiga bilder på ett par bröst och en rumpa få ligga kvar på FL? Vad är det för fel på folk...?
Ja, självklart, men Moa hade lagt upp två bilder: en där hon satt i string/halvstring-trosor (tagen bakifrån) och en annan där hon var topless och hade hipstertrosor på sig.
Hon hade inte gått utöver de regler som gäller i tråden. Om det finns andra FL-regler som gäller, är dessa inte angivna här i alla fall.
Det var verkligen inga porrbilder och inte ett kön så långt ögat kunde nå. Sådana bilder gör inte FL till ett porrforum, men sex är en del av familjelivet också och då bör oskyldiga topless- och rumpbilder tillåtas även i det öppna forumet, eftersom de stängda trådarna, som är mer porriga, inte släpper in mer än en begränsad skara FL-are.
Om någon visar en blottad mus eller en kuk så förstår jag om den tas bort, men om även ett par bröst eller en rumpa ska raderas i puritansk anda så tycker jag att det gått för långt vad gäller FL:s prydhet.
läppar, din optimism är underbar
Tackar tackar!
Och detsamma får man ju säga:)
Känns som att du - på din sida 3, fjärde inlägget uppifrån - flera gånger i samma korta inlägg är lite väl optimistisk. Vem tror du att du lurar;) (och det är ett inlägg av måånga)
Har du månne för avsikt att även med mig, som du gjorde med Kappo, komma in och kalla mig Gullefjun 30-40 gånger, och säga att du i ngn privat tråd "gillar hur jag står i givakt" (svårt med mig, eftersom jag inte finns i ngn privat tråd, men du kan ju alltid försöka med den) - till Dumspirospero till sist ånyo kommer in och skriver, hands off liksom?
Du vet mkt väl att de skrev intensivt till varandra at the time, så min förhoppning gällande din utveckling, är att du börjar att unna folk glädje - samt slutar att blanda dig i andras samtal - kan det vara möjligt?
Jag däremot kommer alltid att blanda mig i samtal, när det gäller att stötta X när mobben går hårt åt henne. Det är en helt annan femma. Jag unnar nämligen inte folks "glädje" när det gäller att mobba andra.
Vad omoget att diskutera människor som vore de vandringspokaler.