Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (K2 2) skrev 2014-03-10 11:53:08 följande:
    Ja...så lätt är det! bara man kommer ihåg min olydighet {#emotions_dlg.djavulsk}
    Haha låter som att du ber om remmen fröken.... Undrar om straffskalan räcker till på dig över huvud taget...Cool
    Dress skrev 2014-03-10 11:53:26 följande:
    Jo, det är riktigt riktigt konstigt du FlörtSolig

Japp, men väldigt uppskattat samtidigt.... Tomte
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-10 12:28:08 följande:
    Nepp...så troligtvis måste jag bli bunden med slipsen också Tungan ute
    Slipsen om dina handleder bakom ryggen och ett bestämt grepp med min ena hand. Skärpet i andra... Vilket jobbigt läge du hamnat i K2..... Kan ju nästan bara sluta på ett sätt--Cool
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-10 13:45:57 följande:
    Du läste mig som en öppen bok!! Jobbigt läge??? Haha.. Neee!! Det är ju det läget jag är ute efter ju Oskyldig 
    Så bra! Jag trivs väldigt bra i det läget också....mitt alltså Demon
  • LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2014-03-10 14:53:38 följande:
    Vackert Chica. Mycket...Solig

Se nu till å ha en riktigt skön dag...

Å så kårspostar jag litta här. 

En trotjänare, Husqvarna 154 SG, en riktig proffssåg när det begav sig. Men den håller än. 

Tjohej. //Antondance.gif
    Fan Anton, du ser ju ut som värsta Terminatorn där ju. Det är du mot naturreservaten....haha....Skrattande 
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-03-10 17:00:20 följande:
    Snyggt Dockan!! Väntar du på någon?
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-03-11 10:29:00 följande:
    Firar dagens strålande solsken med en solskensrepris! Ut och lapa sol alla! ;)
    Wow vilken snygging!! Och idag skiner solen till och med hos mig
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-03-11 10:53:34 följande:
    Kan du över huvud taget vistas ute utan att bli kontinuerligt sexuellt trakasserad av alla kvinnor som har en puls?
    Dress skrev 2014-03-11 10:58:35 följande:
    Ha ha! Den var bra! Det är inte utan att jag haft samma funderingar SoligSkål
    Bästa att du svarar ärligt och uppriktigt nu LostInTranslation
    Jag hade faktiskt väldigt stora problem för några år sedan när jag arbetade som glassförsäljare. Fick nog till slut av alla kvinnor som tjatade om extra topping men i själva verket var ute efter något helt annat. En kompis till mig hade en kontakt på Liseberg, så nu kör jag heltid som Lisebergskanin. Har även fått dispens att använda dräkten privat, så nu tycker jag livet flyter på rätt bra igen.... Oskyldig
    Dress skrev 2014-03-11 10:59:17 följande:
    Man vill liksom bara... ja... du vet... Drömmer
    Nej vadå?? Tungan ute

• LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 11:06:06 följande:
    Japp!! Ja, men!! Jaha! Jodå, sååå att!! Oj, va stum jag blev!!!
    Blev du stum snygging?? Det har jag svårt att tro att du blir så lätt. Fått intrycket till att du har en ganska flink tunga... Oskyldig
  • LostInTranslation
    Dress skrev 2014-03-11 11:04:43 följande:
    Haha! Ja, idag ser de ut så här...
    Ser härligt ut!! Tror det kan vara idé att flytta sig ut på ballen här nu också. Bättra på brännan lite.
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-03-11 11:14:13 följande:
    Man vill bete sig som ett veritabelt och extremt sexuellt djur. Man vill bita, riva, slicka, suga, gnugga, rida, gunga och komma i explosionsartade orgasmer. Eventuellt vill man också bete sig äganderättsidiotiskt och brännmärka ditt arsle med de egna initialerna och för alltid drapera sig över din arm samtidigt som man med laserskarp blick hotar alla andra kvinnor som svassar omkring och väntar på att man ska falla ifrån. 

*morrar*
    Haha...ja verbalt lär du i alla fall kunna dribbla bort de flesta motståndare. Du låter lite farlig dock. Det där med att ha JD inbränt på rumpan kan bli svårt att få till tror jag. Det sitter så många initialer där redan så jag vet inte om det går att klämma in en till....Tyst
Svar på tråden Helkroppstråden