Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:46:37 följande:
    Du skulle bara veta hur många jäkla pooler och trädgårdar jag har tagit hand om i min jakt på att till slut hitta dig. Du får ge mig bättre instruktioner...börjar tröttna på alla dessa igenvuxna trädgårdar jag måste plöja mig igenom hela tiden.
    hahaha...jag vet hur många du tagit dig igenom  
    Den som söker han finner//den som väntar på nå gott....
    fortsätt du losten, men tror det kommer bli måååånga trädgårdar till innan du når målet! 

(Ha inte för höga förhoppningar när du väl hittar målet) 
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 17:08:59 följande:
    Tsss...tror inte du har en aning om vad jag tagit mig igenom. Men det är ju som en skattjakt och resan är ju en del av målet. Jag lever i tron att allt är guld som glimmar. Varför vara skeptisk när man kan vara positiv och lite naiv smile5.gif
    Skattjakt blir det ju, men tyvärr är inte allt guld som glimmar och lite olika destinationer måste du lyckas gå igenom innan målet är nått  
    typ hitta mig här först och sen lyckas få tag i mitt nummer (absolut inte det lättaste) sen ska du lyckas ta dig igenom många skogar och trädgårdar, sen kanske det kan bli rodnad på röven!! Haha..

LYCKA TILL!! 
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 13:13:30 följande:
    Herregud Pillan!! Du vet verkligen hur man får herr Lost att tappa både hakan och andan...
    Näää...men nu vet jag DrömmerTungan ute
    sorry för andnöden, inte meningen
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-24 20:49:19 följande:

Stabilt som fan Dr Alban eller var det Pippirull skulle ha sagt... smile2.gif Men vad sägs som att du lägger upp en bild vetja och tänker på lite annat kanske? smile2.gif Ja bild givetvis dedikerad till allas lilla älskling Kaponjär smile2.gif
    Allas fina hjärta...ja det är precis va du är Solig  tack smurfen för kommentaren förut
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-02-24 21:01:20 följande:
    Har du lagt upp en bild, pillllan? Märkte inte.. o_O
    Japp! Det gjorde jag förut men tydligen så missade du den
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 21:25:06 följande:
    Tisdagkväll mmm...Soft!
    Där ligger du och njuter! Ser väldigt varmt och skönt ut...
    man kan tro att du laddar för att lyfta på fuck you fingret losten?! Hahaha
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-24 21:45:40 följande:

Haha vilket smicker! smile2.gif Jag blev som smör, tydligen går det att charma mig med. smile2.gif Tack, nu är jag alldeles varm i hjärtat. smile5.gif
    Va bra bubben att du blev varm i hjärtat, för då blir liksom jag osså lite varm i hjärtat  
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-02-24 21:42:59 följande:
    Tyvärr. Men jag har ju sett dina ögon förut, eller? Jag tror jag har och även sagt de var fina... hmmmm...
    Det tror jag med du har
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 21:49:25 följande:
    Haha....jaså, det tror det. Finns ingen i just den här tråden jag vill visa fingret åt för tillfället, men fingret är redo så det är bäst att alla är snälla och på sin vakt smile5.gif ...Ja tisdag kväll nyduschad efter träningen... Det känns väldigt bra just nu...
    Phu...vilken tur att jag alltid är så jädrans snäll  
    Skönt det lät, duktig du är som duschar efter träningen hahaha....snart får väl jag det där fuck you fingret av dig Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden