• mrme

Helkroppstråden

kvällens fuling tillägnas
    clownen

• NOEL75
    Paradigm skrev 2013-08-31 22:00:32 följande:
    Den här tråden är så kontraproduktiv. Syftet är fint, men det blir fel, så fel. Skrattande
    Jag tror på ett Paradigmskifte i tråden!! Ett upprop för bättring, skärpning, bot och slut på alla hot!!! Är du på eller?? Jag har plakaten redo... Flört
  • NOEL75
    vonKatt skrev 2013-08-31 21:29:57 följande:
    Och han kallar mig slampa. Pfff!!
    Men alltså, jag ville ju bara bjuda folket på paj så de skulle ha gott om energi att köra vidare på sitt Mr Grey projekt. Tänkte bara stå intill i mitt förkläde och kolla så allt går rätt till med pajsleven i handen.... Oskyldig
  • Paradigm
    NOEL75 skrev 2013-08-31 22:08:30 följande:
    Jag tror på ett Paradigmskifte i tråden!! Ett upprop för bättring, skärpning, bot och slut på alla hot!!! Är du på eller?? Jag har plakaten redo... Flört
    Krävs att skjuta många anomalier-pilar för att ett sådant skifte skulle ske här!
  • pinkdolly
    NOEL75 skrev 2013-08-31 22:13:41 följande:
    Men alltså, jag ville ju bara bjuda folket på paj så de skulle ha gott om energi att köra vidare på sitt Mr Grey projekt. Tänkte bara stå intill i mitt förkläde och kolla så allt går rätt till med pajsleven i handen.... Oskyldig
    Du är ju vår egen Mr Grey.. Rör lite med sleven hitåt vetja!
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-08-31 20:25:59 följande:
    WOOW! Snygga bilder ni lägger upp Solig

Eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en bild på vår härliga Anton.. FlörtOskyldig
    Och så passar jag på att bjuda på en på mig själv också :)
    Du är ju vacker som få, Nanime, så helvetes grann alltså, och ett jättegrattis på födelsedagen....Skål

Och hur skulle jag kunna motstå en sådan önskan, Nanime, av en otroligt vacker kvinna, som dessutom är en av FL trevligaste och härligaste medlemmar
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-08-31 22:21:43 följande:
    Du är ju vacker som få, Nanime, så helvetes grann alltså, och ett jättegrattis på födelsedagen....Skål

Och hur skulle jag kunna motstå en sådan önskan, Nanime, av en otroligt vacker kvinna, som dessutom är en av FL trevligaste och härligaste medlemmar
    Jag skall se vad jag kan leta fram av nyligen producerat material.....Glad

Och tack....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-08-31 22:04:17 följande:
    Jaja, så säger alla!! Nynnar lite för mig själv här....

Två vilsna skepp på väg i kvav, söker morgonen få fatt.Där vi når vårt mål till slut, och jag vilar i din famn,när vinden ebbat ut.

Som solen smeker stranden,Som gryningsljuset värmer ömt din kind,Så rör du mig så lätt med handenOch du famnar mig som havets milda vind.

Jag har rusat blint på vägen och inte sett mig om åt något annat hållOch aldrig nånsin saktat in på stegen,Trott jag hade insett livets innehåll.Närma mig om igen, ända tills morgonen ger oss mod att somna in.Finns inga tvivel kvar, inga frågor som kräver svar. 
    Jag är som alla andra så det är väl inte så lustigt... Nynnar lite jag oxå...

Känn hur pulsen slår dig så långt det räcker
    Ta mig nu på orden
    Det här kan inte gå fel

Allting tyder på det
    Vi är ju bland vänner
    Spela ut dina kort
    Magin är påtaglig nu
  • mrme
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-31 19:58:48 följande:

trevlig kväll alla

trevliga bilder eller mycket trevliga bilder ska det va ...  ha en trevlig kväll själv