• NOEL75

Helkroppstråden

gasoline skrev 2013-08-31 23:15:56 följande:
    Blev nog inte bättre det där heller!!!! NOEL 75 jag är MAN....Tomte
    Jag fattade det Gasoline...Vet inte om det var så hett med en tjej som hette gasoline ändå... Men tanken på att du och Morriiss i sjläva verket var ett hett lesbiskt par gjorde mig ännu mer motiverad att baka paj..
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Alltid het skrev 2013-08-31 23:20:49 följande:

Oooo vassegooooo goding. Får man se mer? Mmmm
    kommer...
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-31 23:41:11 följande:
    kommer...
    Bild alltså... Flört
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-08-31 23:40:02 följande:
    Jag fattade det Gasoline...Vet inte om det var så hett med en tjej som hette gasoline ändå... Men tanken på att du och Morriiss i sjläva verket var ett hett lesbiskt par gjorde mig ännu mer motiverad att baka paj..
    Haha you wish... Jag är jävligt hetro o pysslar inte heller med hullerombullermys heller
  • NOEL75
    Morriiss skrev 2013-08-31 23:15:47 följande:
    Äh jag är en hårdrockare o avslutar med den här lilla textbiten... "Do i care if you hate me? Do you wanna know the truth? C'est la vie... Adiós... Good riddance...fuck you!" Bara för att jag är en .. Vin?drickande tjej "fnyser irriterat"
    Mmm och jag är väl i ärlighetens namn mer av en syntare, så det här kanske får bli avslutningen av min allsångskarriär... Rakt från mitt hjärta....Flört

Don't say you want me
    Don't say you need me
    Don't say you love me
    It's understood
    Don't say you're happy
    Out there without me
    I know you can't be
    'cause it's no good

I'll be fine
    I'll be waiting patiently
    Until you see the signs
    And come running to my open arms
    When will you realise
    Do we have to wait till our worlds collide
    Open up your eyes
    You can't turn back the tide
  • Morriiss
    Morriiss skrev 2013-08-31 23:43:44 följande:
    Haha you wish... Jag är jävligt hetro o pysslar inte heller med hullerombullermys heller
    Borde läsa vad jag skriver innan jag skickar i väg skiten...
  • NOEL75
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-31 23:14:06 följande:
    Tycker det är alldeles för mycket grabbar som snackar och för lite bilder.. :-*
    Sorry Tuttfia, men jag har avslutat min karriär som utvikningspojke. Nu är jag allsångsledare... så stäm upp i kör... Don't say you want me... Don't say you love me...
    Morriiss skrev 2013-08-31 23:43:44 följande:
    Hullerombullermys.... Värst vad du var snäv i dina preferenser gumman. Öppna dina sinnnen

• Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-08-31 23:49:08 följande:
    Sorry Tuttfia, men jag har avslutat min karriär som utvikningspojke. Nu är jag allsångsledare... så stäm upp i kör... Don't say you want me... Don't say you love me...
    Morriiss skrev 2013-08-31 23:43:44 följande:Haha you wish... Jag är jävligt hetro o pysslar inte heller med hullerombullermys heller
    Hullerombullermys.... Värst vad du var snäv i dina preferenser gumman. Öppna dina sinnnen smile5.gif

Haha se till o fixa den där pajen så får vi se hur öppna sinnen jag har sen
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-08-31 20:25:59 följande:
    WOOW! Snygga bilder ni lägger upp Solig
    Eftersom jag fyller år idag så önskar jag mig en bild på vår härliga Anton.. FlörtOskyldig

Och så passar jag på att bjuda på en på mig själv också :)
    Börjar med en repris, håll tillgodo, Nanime, och Min Pärla :

Å en repris till då :

Och en en jävligt färsk repris, bilden nedan är nån vecka gammal, bara för att du/ni skall få nåt dagsfärskt :

Å så lite nytt då.....

Å så en ny till då....

Ja, det var lite presenter, en god början. Om jag får säga det själv.

Puss på er, mina förtjusande Damer..... Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.