• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Haskel
    Bonnevier skrev 2012-12-22 19:43:50 följande:

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

Tack för ännu ett underbart bidrag. Jättefina former på rätt ställen. JättevackertSolig.
  • Haskel
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 21:03:12 följande:
    Du behöver inte skoja bort det, du är både snygg och sexig. Luva o spade hjälper inte, det syns ändå. Fast jag medger att sockorna kanske inte är det mest smickrande plagget.
    Tack för de fina orden!
  • A82
    Topps skrev 2012-12-22 20:44:15 följande:
    Du har fina ben gillar skorna med
    Tack, skorna är mina favoriter för speciella tillfällen Flört
    Haskel skrev 2012-12-22 21:04:40 följande:
    A82: Dina ben är undersköna!!! <3
    Åh, Haskel vad snäll du är Hjärta 
  • fläta

Haskel är så söt. Som den där killen i plugget som man visste var rolig men som blomstrade sent och som helt enkelt och sanningsenligt inte ville mer just då än att spela rundpingis fast man själv hyste heta tankar och bara såg pingisen som ett nödvändigt ont. 

Åh, så många Haskel jag tyckt om i mitt liv.  

• Bonnevier
    L E O N skrev 2012-12-18 13:21:57 följande:
    Någon måste ju tänka på de desperata kvinnorna i så fall också.... Recycling är ju tidernas melodi och denna passar ju även här

Riktigt nice kropp!
  • Schna
    Nockanpockan skrev 2012-12-22 17:26:35 följande:
    Bara för att.. Ni får en påklädd bild tagen i badrumsspegeln.. Var tvungen att ställa mig på toalocket för att komma med dock *S*

Nice ass! *klämmer lite på*
    It takes a fool to remain sane
  • fläta
    Anonym skrev 2012-12-22 21:33:35 följande:

Ser förjävlig ut...har du ätstörningar?
    Men vad är det som går fel för dig? Hur påverkar det här dig i verkligheten? Du får en skriftlig instruktion från försäkringskassan och svarar med att förolämpa handläggaren? Din chef ber dig utföra ett uppdrag och du ba:

"Hey, du har slappa lår. Jag vägrar. Vad då att jag är oförskämd? Det råder YTTRANDEFRIHET här vettu. Vad sa du? Att jag är oförskämd och har en ojämn begåvningsprofil? Nej, fy satan. Det här ska både facket och Aftonbladet få höra. Jag finner mig inte i personliga påhopp!"

• Nockanpockan
    Schna skrev 2012-12-22 21:37:33 följande:
    Nice ass! *klämmer lite på*
    Den finns där så lika bra att ta tillvara på den Inga klagomål från my man i alla fall
    It's so FLUFFY!
  • Anonym
    A82 skrev 2012-12-22 20:30:45 följande:
    gillar inte mina ben allt för mycket, men jag älskar mina skor...

Ser lagom slampigt ut
Svar på tråden Helkroppstråden