• vonKatt

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-09-07 15:52:00 följande:

Snyggt Katten! Glad

Tackar =)
    Prrr!
  • Mysigast
    Anonym (Allie) skrev 2013-09-06 21:17:39 följande:
    Ja visst finns det en rumptråd ;)

Och tack, tack snälla för dina ord :)
    Åh jaså? Vad heter den? :)

Mmm bara öppen och ärlig! Gillar den massage? :) 
  • smurfen83a
    vonKatt skrev 2013-09-07 15:38:17 följande:
    Lite blottning till frukosten tidigare idag

Riktigt fin :)
  • Qwerty85
    Punsiher skrev 2013-09-07 16:55:22 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m71021921-1.htm...

Här har ni en intressant tråd om vad folk egentligen tycker om er. 
    Inte ett dugg intressant... de är bara avundsjuka för att de själva inte vågar eller kan visa upp sig... enda orsaken till att de "hackar" på dem som gör det.

De maskerar bara sin avundsjuka med olika orsaker, fast oavsett hur mycket de försöker så är ändå ingen som bryr sig om dem... det är det som de inte klarar av...

Nuff said!
  • Morriiss
    Anonym (41-åring) skrev 2013-09-07 15:45:07 följande:

Kul att kolla och då får man väl bidra också
    ser trevligt ut
  • Anonym (Whalle)

Tydligen var min förra bild för utmanande, så den blev borttagen. Här kommer en oskyldigare...

• Anonym ( )
    Qwerty85 skrev 2013-09-07 16:58:51 följande:
    Inte ett dugg intressant... de är bara avundsjuka för att de själva inte vågar eller kan visa upp sig... enda orsaken till att de "hackar" på dem som gör det.

De maskerar bara sin avundsjuka med olika orsaker, fast oavsett hur mycket de försöker så är ändå ingen som bryr sig om dem... det är det som de inte klarar av...

Nuff said!
    Vad tokig du är. De hackar väl ändå inte, de svarar ju på en fråga. Tänker du sen efter lite till så inser du hur fel ditt resonemang ju är. Om någon äter bajs och du tycker att det är lite äckligt, betyder det att du bara är avundsjuk för att du själv inte vågar eller kan äta bajs? Maskerar du din avundsjuka med olika orsaker? Nuff said?
  • mrme

Jag ser inte problemet låt folk leva sin liv som dom vill . Om man vill visa sig på bild så gör man det. Vill man inte då låter man bli . Jag kan inte förstå varför det måste gnällas ,trycka ner folk eller snacka skit om andra bara för att ett få tal vill visa upp sin kropp ?? . Tycker att det börjar luta åt nät mobbning från vissa . Villa man inte se sluta titta !!!!!!

Punsiher skrev 2013-09-07 16:55:22 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m71021921-1.html

Här har ni en intressant tråd om vad folk egentligen tycker om er. 

• FjärilVingad73
    mrme skrev 2013-09-07 17:24:57 följande:
    Jag ser inte problemet låt folk leva sin liv som dom vill . Om man vill visa sig på bild så gör man det. Vill man inte då låter man bli . Jag kan inte förstå varför det måste gnällas ,trycka ner folk eller snacka skit om andra bara för att ett få tal vill visa upp sin kropp ?? . Tycker att det börjar luta åt nät mobbning från vissa . Villa man inte se sluta titta !!!!!!
    Äh, låt dem ha sin klubb ifred. De vill känna sig överlägsna så låt dem tro att de är bättre bara för att de gör andra val i livet.

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!