• MrC

Helkroppstråden

BOWTIE skrev 2013-09-07 18:31:34 följande:
    Det är underbart min vän!Glad Tyvärr inte så stort 7 eller 8 st är inte så gångbart i min vardag så dom används sparsamt, önskar att man kunde ha dessa på för jämnan dom är ju bara så förträfflig att ha på sig och man stjäl uppmärksamheten från alla måste ha slippsnissar!Cool Du då sitter du på ett jättelager?Glad
    SKÅLSkål (vatten)
    Nej, har bara tre olika.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Qwerty85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-07 17:53:55 följande:
    Du tycker inte det är det minsta äckligt att äta bajs, vilken busig kille du är Man kan faktiskt tycka att något är äckligt och skabbigt utan att för sakens skull klaga på de som gör saker som man tycker är äckliga och skabbiga. Eller hur?
    Självklart tycker jag att det är äckligt! usch och blä! Men för den delen så klagar jag inte på folk ifall jag skulle få reda på det eftersom det är deras ensak, jag skulle bara hålla mig borta från dem och låta dem vara ifred.

Och... "Man kan faktiskt tycka att något är äckligt och skabbigt utan att för sakens skull klaga på de som gör saker som man tycker är äckliga och skabbiga. Eller hur?"  <--- Det är precis det där jag har försökt få sagt hela tiden...
  • Realistens
    fialotta85 skrev 2013-09-07 09:33:42 följande:
    Riktigt snygg!
    Förstora bröst.
  • vonKatt

Ja, du vet ju vad jag tycker Dolly
    Du är fin! Jag tycker att du är både klok och snygg (om det nu ens går!?) 

Prrr!
  • Anonym (Danne)
    pinkdolly skrev 2013-09-07 21:45:54 följande:

Hejsan ;)