• BOWTIE

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-09-07 15:49:15 följande:
    Det kan bli ditt paradis DrömmerFlört

Underbart!Solig
  • Qwerty85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-07 17:09:47 följande:
    Vad tokig du är. De hackar väl ändå inte, de svarar ju på en fråga. Tänker du sen efter lite till så inser du hur fel ditt resonemang ju är. Om någon äter bajs och du tycker att det är lite äckligt, betyder det att du bara är avundsjuk för att du själv inte vågar eller kan äta bajs? Maskerar du din avundsjuka med olika orsaker? Nuff said?
    Skillnaden är att oavsett om folk äter bajs eller inte så är det deras orsak, ok... jag tänkte faktiskt mer på de moraltanter som ska klaga på dem som lägger ut bilder...

Och den där tråden handlade inte om det, så ja... som sagt, tänkte mer på dem som klagar på den som lägger ut bilder i denna tråd än de som förklarar varför DE inte vill lägga ut bilder på sig själv... typ.

Och som jag började med, oavsett ifall folk äter bajs eller inte så är det deras egen sak att hantera och tycka vad de vill om... jag anser inte att jag har något med det att göra och sätter inte igång och klagar på att de är äckliga osv. De gör det för att de vill det och jag har ingen rätt att klaga på deras aktiviteter.

Så, ber om ursäkt för att jag inte läste igenom tråden som var länkad ordentligt.
  • Anonym ( )
    Qwerty85 skrev 2013-09-07 17:42:48 följande:
    Skillnaden är att oavsett om folk äter bajs eller inte så är det deras orsak, ok... jag tänkte faktiskt mer på de moraltanter som ska klaga på dem som lägger ut bilder...

Och den där tråden handlade inte om det, så ja... som sagt, tänkte mer på dem som klagar på den som lägger ut bilder i denna tråd än de som förklarar varför DE inte vill lägga ut bilder på sig själv... typ.

Och som jag började med, oavsett ifall folk äter bajs eller inte så är det deras egen sak att hantera och tycka vad de vill om... jag anser inte att jag har något med det att göra och sätter inte igång och klagar på att de är äckliga osv. De gör det för att de vill det och jag har ingen rätt att klaga på deras aktiviteter.

Så, ber om ursäkt för att jag inte läste igenom tråden som var länkad ordentligt.
    Du tycker inte det är det minsta äckligt att äta bajs, vilken busig kille du är Man kan faktiskt tycka att något är äckligt och skabbigt utan att för sakens skull klaga på de som gör saker som man tycker är äckliga och skabbiga. Eller hur?
  • BOWTIE
    fialotta85 skrev 2013-09-07 15:53:48 följande:

Haha, såklart, såklart!! Jag.. skojade ju bara lite grann Skrattande *trycker upp tuttarna lite extra* Flört Tack!
    Har du kort på det?Drömmer
  • MrC
    BOWTIE skrev 2013-09-07 18:00:33 följande:
    Tjena KOMPIS! Skål
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • BOWTIE
    MrC skrev 2013-09-07 18:07:33 följande:
    Tjena KOMPIS! Skål
    Tjenare min vän! Allt väl?Skål Förträffligt snygg fluga!Flört
  • MrC
    BOWTIE skrev 2013-09-07 18:10:49 följande:
    Tjenare min vän! Allt väl?Skål Förträffligt snygg fluga!Flört
    Det fungerar. Själv? Javisst är den vacker. Har du stort förråd av flugor?
    Skål! Skål (fruktdrink)
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • BOWTIE
    MrC skrev 2013-09-07 18:21:28 följande:
    Det fungerar. Själv? Javisst är den vacker. Har du stort förråd av flugor?
    Skål! Skål (fruktdrink)
    Det är underbart min vän!Glad Tyvärr inte så stort 7 eller 8 st är inte så gångbart i min vardag så dom används sparsamt, önskar att man kunde ha dessa på för jämnan dom är ju bara så förträfflig att ha på sig och man stjäl uppmärksamheten från alla måste ha slippsnissar!Cool Du då sitter du på ett jättelager?Glad
    SKÅLSkål (vatten)
  • fialotta85
    BOWTIE skrev 2013-09-07 18:00:33 följande:
    Attans.. Missade att ta kort på det :-/ duger det att kolla på det på riktigt om du kilar förbi?
  • BOWTIE
    fialotta85 skrev 2013-09-07 18:38:37 följande:
    Attans.. Missade att ta kort på det :-/ duger det att kolla på det på riktigt om du kilar förbi?
    Självklart går det bra, men det är bara för att det är du!{#emotions_dlg.flower}