• turbansmurfen

Helkroppstråden

Anonym (ops) skrev 2013-09-13 13:38:48 följande:
    Nej då den är helt normal . Du vet alla snoppar e olika till färg längd hur den står sne som rak . Fråga vilken kvinna som helst ;) du vet alla snippor har ju olika utseende .
    Vad är en snippa? Menar du fitta möjligen?
  • Anonym (ops)

Jepp .

turbansmurfen skrev 2013-09-13 13:41:45 följande:
    Vad är en snippa? Menar du fitta möjligen?

• SexigaTessan
    Knin skrev 2013-09-13 13:09:12 följande:
    Stulen bild... Googles bildsök säger.
    tovemeer.blogg.se/category/dagbok-20.html‎ mm. mm 
    Tyvär så är det min bild som är stulen..vet det sedan lång tid..att den är på vift..men det får man räkna med när man ger tillstånd till fotografer som man jobbar med att vidarbefodra bilder om dom vill.jag bryr mig inte Kyss
  • MikNis

Det är kanske läge att rapportera tråden och få den stängd.
    Just med tanke på att folk har börjat lägga utbilder som inte är deras egna?

• pinkdolly
    MikNis skrev 2013-09-13 14:01:00 följande:

Det är ju inget nytt, händer titt som tätt
  • Anonym (Marko)
    MikNis skrev 2013-09-13 14:01:00 följande:

Ja, för att inte tala om att folk som skriver i andras namn - på gränsen till förtal redan där.
  • turbansmurfen

En liten bild på min navel.... Hittade ingen tråd för mage, så jag postade den här!
  • Peterjohnsson79

Grymt snygg bild vilket som! Om den är din så kan du spegla dig hela dagen... Och le som många andra inte kan

SexigaTessan skrev 2013-09-13 13:48:55 följande:
    Tyvär så är det min bild som är stulen..vet det sedan lång tid..att den är på vift..men det får man räkna med när man ger tillstånd till fotografer som man jobbar med att vidarbefodra bilder om dom vill.jag bryr mig inte

• Knin
    SexigaTessan skrev 2013-09-13 13:48:55 följande:
    Tyvär så är det min bild som är stulen..vet det sedan lång tid..att den är på vift..men det får man räkna med när man ger tillstånd till fotografer som man jobbar med att vidarbefodra bilder om dom vill.jag bryr mig inte Kyss
    Då ber jag om ursäkt. VÄÄÄldigt fin bild.
  • Anonym (Kalas)
    SexigaTessan skrev 2013-09-13 13:04:01 följande:
    Här är mitt bidrag för idag

Vilken mage! Och vilka fasta stora bröst. Trodde inte sådana tjejer fanns i vekligheten! Snyggast på FL. I Sverige! I världen?