• Anonym (Lillajag)

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-09-12 20:25:11 följande:
    Vilken rumpa!!!
    Tack! Den börjar arta sig ;)
  • Anonym (badsugen)
    Hotrod skrev 2013-09-12 00:06:15 följande:
    Nattens bild...repris för vissa ny för andra GladSkål

Jäkligt snyggt och stilfullt! Har du tagit den själv så blir jag impad av både fotandet och kroppen.

• Anonym (sherlock)

Inte konstigt att det börjar bli lite glest med bilder från tjejer här nu. Verkar som dom flesta har fattat att det är mest gubbslem som sitter här och drar i snorren...

• lille Birger
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-12 20:40:02 följande:
    Inte konstigt att det börjar bli lite glest med bilder från tjejer här nu. Verkar som dom flesta har fattat att det är mest gubbslem som sitter här och drar i snorren...
    Det är en hel del lättklädda tjejer här skulle jag säga.
  • BOWTIE
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-12 20:21:44 följande:
    Börjar fira helg redan nu blir en framsida å två baksidor    

Nu är hon här igen och spökar med mitt huvud! Jag blir ju fan lite smått förälskad i dina bilder......blir nog snart nästan en sådan där slempropp som sitter och skriver.....inoxa mig....kom igen nu då inboxa då....men det är bara nästan!

Skitsamma iaf.....du har något.....vad det är för något det vete fan....men något är det! Grattis!
  • Georg5567
    Anonym (Geordie) skrev 2013-09-12 15:05:57 följande:
    Jag älskar äldre män, har alltid gjort. Alltså inte gubbar på "hemmet" men en man är verkligen som mest perfekt e han är mellan 39-55 år! Jag är 28 ska kanske påpekas så jag är inte purung. Jag är nog ingen ful kvinna heller tror jag Ja, inte bara sexuellt, vill bara ha förhållande med de som är minst 12 år äldre.

Så heja er medelålders!!! Ni är heta!! Mums

jaha vad ska man säga.....inboxa mej dåda:)
  • Georg5567
    pinkdolly skrev 2013-09-11 13:41:20 följande:
    En helkropp!
    inte bara helkropp utan snyggkropp oxå
  • Hotrod
    Anonym (badsugen) skrev 2013-09-12 20:30:01 följande:
    Jäkligt snyggt och stilfullt! Har du tagit den själv så blir jag impad av både fotandet och kroppen.

Tack...Japp tog den själv :)
    Fast det vore roligt att ta kort på nån annan också...börjar få en känsla för fotografering nu..
    Höll på med foto för länge sedan ...glömt mycket men en del finns kvar...   
    Burnout
  • Hotrod
    Lever så skrev 2013-09-12 18:45:42 följande:
    Halleluja!Skål
    Skål dåSkål
    Burnout
  • Hotrod
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-12 20:21:44 följande:
    Börjar fira helg redan nuSoligSkål

blir en framsida å två baksidorCool

SexigtDrömmer
    Burnout