Kvinna30 år skrev 2013-09-11 22:49:38 följande:
Vad är det med 50-åriga män? Nu har vi "anonyma snart 50 bast" som verkar helt uppslukad av Pinkdolly, också har vi Anton( som tydligen också är 50år) som blivit helt uppslukad av "kvinnan med pärlörhänge". Vad händer med er män runt 50 ? Är män som mest romantiska då? Man ser sällan att de yngre männen i tråden uttrycka sig så..( vet ej säkert hur gamla alla andra är ).Är det bara yngre kvinnor ni kärar ner er i? ...hoppas det inte är så i verkliga livet

Om det är män runt 50 som är mer romantiska ? Tror jag inte alla har vi våra sätt att skriva och uttrycka oss på, och ju mera vi levt och varit med om desta ödmjukar kanske vi utrycker oss. Eller så är det olika, jag har alltid varit romantisk, både i skrift och i handlingar. Gillar att skriva saker andra blir glada av helt enkelt.
Att bli kär över bilder är inte normalt utan en stalker varning, finns säker sådana också. Tror ingen blir kär annat än i verkliga livet! Så ingen är nog nerkärad utan bara skojfriska!
Jag tycker bara det är kul att skriva och gör det någon glad så är det en bonus, kanske en liten flykt från arbete eller andra saker i livet :) Så enkelt är det...