• posa

Helkroppstråden

småsugen skrev 2013-09-20 23:05:56 följande:
    DEN blicken gick inte av för hackor DrömmerTungan uteKyss

Tror du jag skulle kunna kolla dig i ögonen då?
  • Anonym (inte mig)
    posa skrev 2013-09-20 23:08:01 följande:
    Tråkigt att det är så du känner. Men jag tycker iofs det inte försvarar att vara nedlåtende och elak mot andra. Skulle inte falla mig in att vara elak eller bitsk mot dig eller någon annan här för en bilds skull. Om jag inte hade något bra att säga skulle jag inte säga något i så fall. Du har inget elakt sagt om mig förvisso men jag ger gärna alla en andra chans!  Det svåraste i livet är att tycka om sig själv, men det är värt mödan att försöka! 

Det är väldigt svårt att tycka om sig själv när livet började med att man blev övergiven av sin egen mamma. Oavsett orsaken, så är känslan att inte vara värd något obeskrivbar. I nästan 2år utan kärlek närhet beröring uppmärksamhet närhet, alla ni som har barn, ni kanske förstår vad detta skulle kunna innebära om ingen brydde sig om era egna barn i två år, låtit det ligga i en stålsäng, ge lite mjölkersättning och byta när det behövs.

När man sedan än idag får erfara att man inte är något att ha, man är värdelös, man blir inte attraherad av mig för man är mörk, jag är ingen sådan som faller folk i smaken, när en människa blir utstött så är det inte konstigt att man med tiden ger upp. Det är inte så att jag kom på detta igår, däremot så inser jag att livet är inget för mig, har försökt med det mesta för att iaf bli accepterad nog som människa, men när man gång på gång för höra allt negativt, så blir det en stor del utav en själv och på sikt så blir det för mycket:(

Det som är jobbigast är att man är medveten om det hela tiden, men kan inget göra åt det. TYVÄRR så är det mest tjejer kvinnor som varit elak emot mig, väldigt elaka många gånger, redan från ung ålder så började det. Det sitter i och det är än idag tjejer kvinnor som berättar för mig hur fel ful oattraherande värdelös meningslös jag är och många menar på att jag borde förstå det själv etc etc. Det tar hårt på ett hjärta som en gång var hoppfullt.... :(
  • Anonym (KMP)
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 23:17:48 följande:
    Det är väldigt svårt att tycka om sig själv när livet började med att man blev övergiven av sin egen mamma. Oavsett orsaken, så är känslan att inte vara värd något obeskrivbar. I nästan 2år utan kärlek närhet beröring uppmärksamhet närhet, alla ni som har barn, ni kanske förstår vad detta skulle kunna innebära om ingen brydde sig om era egna barn i två år, låtit det ligga i en stålsäng, ge lite mjölkersättning och byta när det behövs. När man sedan än idag får erfara att man inte är något att ha, man är värdelös, man blir inte attraherad av mig för man är mörk, jag är ingen sådan som faller folk i smaken, när en människa blir utstött så är det inte konstigt att man med tiden ger upp. Det är inte så att jag kom på detta igår, däremot så inser jag att livet är inget för mig, har försökt med det mesta för att iaf bli accepterad nog som människa, men när man gång på gång för höra allt negativt, så blir det en stor del utav en själv och på sikt så blir det för mycket:( Det som är jobbigast är att man är medveten om det hela tiden, men kan inget göra åt det. TYVÄRR så är det mest tjejer kvinnor som varit elak emot mig, väldigt elaka många gånger, redan från ung ålder så började det. Det sitter i och det är än idag tjejer kvinnor som berättar för mig hur fel ful oattraherande värdelös meningslös jag är och många menar på att jag borde förstå det själv etc etc. Det tar hårt på ett hjärta som en gång var hoppfullt.... :(

Jag tror att du skulle lyckas bättre med dina relationer om du inte inleder med att förlöjliga människor. Det går sällan hem ! Var dig själv i stället. (Utan att trycka ner och förlöjliga andra) kram
  • småsugen
    posa skrev 2013-09-20 23:13:33 följande:

Tror du jag skulle kunna kolla dig i ögonen då?
    Det tror jag nog
  • Väljmig

Vill du gifta dig med mig? ;) Du har kurvor och Put på rätt ställen. Du ser ut som en kvinna SKA göra. Indeed. :)

some day skrev 2013-09-20 21:31:37 följande:
    Börjar tröttna på att hänga upp och ner nu så jag testar att ta bort handen så får vi se om det funkar!

• småsugen
    posa skrev 2013-09-20 23:30:17 följande:

Jäklar vad jag exponerar mig i kväll då
    Du, det är heeeelt okej

• småsugen

Nu är jag lite frustrerad och känner mig ovanligt trög...
    Men kan man inte lägga upp bilder från sitt galleri i trådarna?

• Anonym (Gästen2013)
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 21:49:22 följande:
    Att du var blond hade du ju förvisso inte behövt att visa håret för att man skulle fatta, än mindre flasha brösten, men det är väl det enda roliga du har och så du är fostrad att göra för att få uppmärksamhet och liknande. Och ett tips, om nu din mobil gör så att dina bilder blir upp och ner, varför inte hålla mobilen upp och ner ?? moohaaaa, ja jag säger då det

Otroligt korkad komentar. Var och en gör väl som den vill? Jag gillart. Stå på dig SD. Du är fin oavsett hårfärg eller bröst. Ska dock inte sticka under stolen att jag gärna hade klämt på dem. I några timmar litet då och då... ;)