• Anonym (Kvällspigg)

Helkroppstråden

Eff skrev 2013-09-21 13:01:17 följande:
    Skönt med lite helgmys i sängen

Trevlig helg alla
    Haha, det var väldigt många strumpor där i.  Solig
  • Eff

Ang strumpor....nope... Du får gärna tro det om det känns bättre

Anonym (Kvällspigg) skrev 2013-09-21 13:02:17 följande:
    Haha, det var väldigt många strumpor där i.  

Nope... Jag har min strumpor på fötterna - får inte plats i kallingarna men du får gärna tro det om det känns bättre
  • Nyfikne
    Anonym (KMP) skrev 2013-09-20 22:22:28 följande:

Vad gäller er som brukar lägga upp bilder och/eller kommentera här så vill jag säga att jag GILLAR er Solig
    Jag är rätt säker på att vi är ganska olika som personer. Med olika bakgrund. Vi lever olika liv och har olika utseenden. Vi är i olika åldrar , men jag tycker att det över lag är trevligt här i tråden, särskilt från er som postar och kommenterar ofta. Vill sända en kram till er allaSolig

Vilken härlig bild och vilken underbar mun

Kram tillbaka och en puss
  • Anonym (Kvällspigg)
    Eff skrev 2013-09-21 13:08:20 följande:
    Ang strumpor....nope... Du får gärna tro det om det känns bättre
    Nope... Jag har min strumpor på fötterna - får inte plats i kallingarna men du får gärna tro det om det känns bättre
    :)  Då är din pung helt galet stor! 
  • Eff
    Anonym (Kvällspigg) skrev 2013-09-21 13:37:03 följande:
    :)  Då är din pung helt galet stor! 

Om du känner att du stör dig på jag/ folk ser ut så har jag två förslag; 1) kliv fram, sluta vara anonym, stå för din sak. 2) sluta besök denna tråd. Alla ser olika ut och det är fantastiskt att det är så. Är det jobbigt - ja, gör dig själv tjänsten att inte utsätta dig för denna situation. Jag respekterar andra människor. För din skull kan jag ta bort bilden. Hoppas jag inte förstört din helg eller åsamkat dig skada. Finns de som kan se denna bild och ytterligare bilder på annat sätt. Räcker för mig. Ödmjuka, dock lite irriterade, hälsningar Eff
  • Clownensglädje

Antingen är det smalfeta grabbar som visar sin binge eller tjocka brudar som trycker upp sina tuttar framför kameran....Gäsp...knappast givande..

• FjärilVingad73

Härligt med nya i tråden! Och härligt med flera otroligt läckra bilder, från både tjejer och killar!

• vonKatt
    Clownensglädje skrev 2013-09-21 13:52:52 följande:

Antingen är det smalfeta grabbar som visar sin binge eller tjocka brudar som trycker upp sina tuttar framför kameran....Gäsp...knappast givande..

Trevlig lördag raring!

Gjort nåt roligt på sistone som du vill dela med oss?
  • Hotrod
    Anonym (KMP) skrev 2013-09-21 12:44:42 följande:
    Härlig nattbild ...Flört
    Tack ..Flört
    Burnout