• Anonym (inte mig)

Helkroppstråden

Nyfiken gul skrev 2013-09-22 20:40:45 följande:
    Söndagens utsikt....

Varför vill man visa att man har en framstjärt??
  • NyttNamn
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-22 23:02:46 följande:
    Ta INTE illa upp, men har du fettsugit insidan av låren? Eller har du försökt att retushera i datorn? Det ser inte helt jämnt ut och därför undrar jag om det är så resultatet kan bli. Sedan vill jag poängtera att finnar på rumpan är inte speciellt sexigt, absolut inte i samband med en bild typ "ååååå, spanka mig, åååå sätt på mig, åååå, gör vad du vill" typ.....

Ha ha ha, jaa du det är inte lätt när dagverksamheten inte har kvällsöppet "Skönhetsoperation eller Photoshop"? Du, jag har helt enkelt inte snyggare lår än så. Tror dock inte att det är såå ovanligt utseende på dem - Du kan inte ha sett mycket i dina dar?! Sen vet jag inte vilket inlägg du sett, för jag har då inte skrivit det du påstår Men nej, finnar på rumpan är väl ingen hit.. Tack för påpekandet
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (KMP)
    Ta INTE illa upp, men har du fettsugit insidan av låren? Eller har du försökt att retushera i datorn? Det ser inte helt jämnt ut och därför undrar jag om det är så resultatet kan bli. Sedan vill jag poängtera att finnar på rumpan är inte speciellt sexigt, absolut inte i samband med en bild typ "ååååå, spanka mig, åååå sätt på mig, åååå, gör vad du vill" typ.....

Skärp dig! Var inte så elak ! Var det inte du som berättade hur du blivit hånad. Låt inte oskyldiga människor få ta skulden för det.

Du är sexig NN...Det bara är så
  • Anton Chigurh
    Anonym (KMP) skrev 2013-09-22 17:09:03 följande:

God eftermiddag Glad
    Jag har sagt det förr, och jag tänker säga det igen. Den perfekta kvinnan. Hon finns. Beviset syns ovanför dessa skrivna raderna. Beviset kallar sig KMP. Helvete alltså.

Du är så vacker att det gör ont, KMP. Och det vet du att jag menar. 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Meddelande borttaget
  • Anton Chigurh
    Ta INTE illa upp, inte mig, men har du någonsin sett på dig själv "utifrån" så att säga, hur du framstår för andra, liksom ???

Nä...trodde inte det heller, prova...testa, du kommer bli förvånad. 

Sedan vill jag poängtera att ett riktigt jävla rövhål kan se ut hur som helst, framför allt i samband med så kallad självrannsakan. 

Ta nu INTE illa upp, inte mig, det är ju inte dig jag menar. Rövhålet å det där. Nä. Men ha det gärna i åtanke.

• Aupendi
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-22 23:04:40 följande:
    Varför vill man visa att man har en framstjärt??

Du är ett as, rent ut sagt.
    Jag lämnar det upp till karma att avgöra din framtid.
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-09-22 23:33:47 följande:
    Jag har sagt det förr, och jag tänker säga det igen. Den perfekta kvinnan. Hon finns. Beviset syns ovanför dessa skrivna raderna. Beviset kallar sig KMP. Helvete alltså.

Du är så vacker att det gör ont, KMP. Och det vet du att jag menar. 

Tack AntonHjärtaKyss

( Det är inte ett misstag att jag inte skriver under det anonyma nicket KMP. Det känns så fånigt att använda ; ) )
  • Anton Chigurh
    celineswaltz skrev 2013-09-23 00:22:33 följande:
    Tack AntonHjärtaKyss

( Det är inte ett misstag att jag inte skriver under det anonyma nicket KMP. Det känns så fånigt att använda ; ) )
    Så lite så. Finns ingen som förtjänar det som du....Hjärta
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2013-09-22 18:37:12 följande:

Det där, NN, är en riktig grann röv. Jävligt inbjudande....Glad