• Anonym (???)

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-09-23 09:34:03 följande:
    Är det bättre att du förblir 3 frågetecken? Isåfall korrigerar jag mig tjejen och döper om dig till "den frågvisa"..  Eller säg hur jag ska tilltala dig och behandla dig så lovar jag att göra det, och då lovar väl du att behandla andra med respekt?

Vad har jag sagt som inte är respektfullt. Jag såg en anonym som uppenbart har varit med om mycket hemskt och vill skriva en bok och sen ta livet av sig och så skriver en annan människa att han ska strunta i att skriva boken och ta sig till ändstationen direkt så tolkade jag det var DÖDEN för jag förknippar att man säger att livets ändstation är döden. Ja...hellre frågvis än kalla mig lilla lilla du.
  • ooOO MM OOoo
    Hotrod skrev 2013-09-23 08:44:30 följande:

God morgonKaffe

Burnout
    Ja jisses så bra morgonen blev nu :)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-23 09:48:06 följande:
    Om man klickar på "visa endast" på dig så kan man skriva en hel bok om ditt sätt att "tolka" och "förknippa" saker som du läser, och även uppfatta dig som en icke respektfull person. Personen du tilltalade om detta har ju förklarat att hon inte menade så. Och handen på hjärtat "frågvis" så vet du att ingen vill något sådant här i helkroppstråden. Kan du inte försöka att släppa det nu? Tror (och jag tror bara) att det skulle vara bra för dig att släppa lite... 

Nej, det kanske inte är så att någon vill något sådant i tråden men då är det nog bra att skriva det också till väldigt sköra personer. Tyckte bara det lät så hemskt. Men jag släpper det NU!
  • Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2013-09-23 09:30:23 följande:
    att ta sig i mål el komma till slutstation betyder oxå att man avslutar något... tex ett dåligt mående... det finns professionell hjälp el medicin som hjälp på traven för att nå ända fram... Många mår riktigt bra av det! Du kanske oxå skulle testa!
    Så om jag ber någon att 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Lillajag)
    straight arrow skrev 2013-09-23 09:50:28 följande:

Som Zoo säger... upp med bilderna!

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
    Tack för den bilden s a

Jäklar vad snyggt:) Tycker att du kan posta massa bilder så det väger upp allt skitsnack;))
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-09-23 09:52:46 följande:
    Så om jag ber någon att 
    Glöm detta ....skitdator !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Meddelande borttaget