• småsugen

Helkroppstråden

[quote=71181344][quote-nick]Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 09:45:35 följande:[/quote-nick]Mycket snack och lite bilder nu ![/quot

Håller med, bra att ni ändrar på det!

Snygg outfit, speciellt en måndag

• Anonym (Zoo)
    småsugen skrev 2013-09-23 10:15:30 följande:
    [quote=71181344][quote-nick]Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 09:45:35 följande:[/quote-nick]Mycket snack och lite bilder nu ![/quot

Håller med, bra att ni ändrar på det!

Snygg outfit, speciellt en måndag
    Utgår ifrån att du gör oss sällskap och postar något du medDrömmerFlört?

• straight arrow
    justnextdoor skrev 2013-09-23 09:54:37 följande:

Jag blir avundsjuk på din mage!
    Du har mer volym i axelpartiet, där är jag litet avis på dig... Glad
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (Zoo)
    straight arrow skrev 2013-09-23 10:23:01 följande:
    Du har mer volym i axelpartiet, där är jag litet avis på dig... Glad

Du är så fin som du är Kyss.
  • Anonym (Lillajag)
    straight arrow skrev 2013-09-23 10:14:24 följande:
    Härligt att höra, vi kan byta bilder med varann. Jag samlade gärna ihop en komplett uppsättning... Solig
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
    Hahaha låter som en bra ide.. Tyvärr känner jag mig lite oinspirerad :(

Men posta du så länge;)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Zoo)
    justnextdoor skrev 2013-09-23 10:39:20 följande:

Tack Zzoooo   

Nu är inte jag "lagd" så men Pilen har en jäkligt perfekt kropp om du frågar mig! Kan tänka mig att alla klädstilar passar bra?  
    Tycker alla här inne ska vara nöjda med sina kroppar men "önska" kan man ju alltid Drömmer.
  • Monstermaker

Zoo...du har en mycket stilig och vacker bild helt i min smak Solig

• Anonym (En Man)

Ja, jag är inte alls någon som direkt tänker ta några vågade bilder som andra, men det är mig främmande att moralisera över det. Istället glädjer jag mig åt att så många faktiskt accepterar sig själva, det behövs. Jag har träffat många vackra människor som haft extremt dåligt självförtroende, det glädjer mig att ni inser ert eget värde. Själv är jag sämre på det. Har sedan flera år kronisk smärta från en bilolycka vilket gjorde att jag var tvungen att sluta leva så aktivt som jag gjorde förr. Det syns tyvärr alltför väl. Men jag tänkte bjussa på den delen som jag är hyggligt nöjd med ändå. Ögonen är det inget större fel på. Och ja, den är redigerad i överkant på grund av en sällsynt tavla som råkade hänga just där.

• FjärilVingad73
    Anonym (En Man) skrev 2013-09-23 10:44:48 följande:
    . Men jag tänkte bjussa på den delen som jag är hyggligt nöjd med ändå. Ögonen är det inget större fel på. Och ja, den är redigerad i överkant på grund av en sällsynt tavla som råkade hänga just där.

Fina ögon! Glad
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!