Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-10-07 12:42:20 följande:
    Haha, dejtade inte dem samtidigt, dumsnut!
    Men tja, ibland märker man skillnaden utan att mäta, om jag säger så.

Det var ju synd egentligen....tänk så enkelt det hade varit annars att bara behöva kolla skostorleken istället för att man ska komma så långt att de behöver klä av sig....Tyst 
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-07 12:45:49 följande:
    Haha, ja det hade väl varit praktiskt kanske... Flört

Men då hade kanske männen stoppat bomull  i tårna på sina förstora skor....*suck*
  • Anonym (???)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-07 12:50:32 följande:
    Hahaha "vad har du för skostorlek?"
    "Tjaa, med eller utan bomull?"
    Hahaha jag fick en inre bild bara :D

Å andra sidan gör ju tjejer så med brösten med...Skrattande
  • Anonym (???)
    NyttNamn skrev 2013-10-07 13:48:48 följande:
    Thanks! Solig

Visst skrev jag "nästan"? Du missade det Flört
    Rätt bra på att läsa vad du själv tycker att folk skriver, i stället för vad de faktiskt skriver.. 

Jag läste det men jag tycker ändå att man kan bortse från ett "nästan" i detta fall. Det ser illa ut i vilket fall. Men jag vill inte diskutera det mer för då blir alla hatiska mot mig.
  • Anonym (???)
    NyttNamn skrev 2013-10-11 11:25:36 följande:
    TGIF!! Skål

Har bläddrat tillbaks några sidor... Och... Jag hoppas vid vilken högre makt som helst (om man nu tror på såna) att jag aldrig någonsin blir så bitter, vidrig och elak som vissa människor... Kräks

Ska säga till alla nära och kära att de sätter en kula i skallen på mig om jag börjar visa såna tendenser... Fy fan alltså... 

Till er andra - ha en fin fredag och en underbar helg!! Skål

Ditt problem är ju snarare att du låter dig retas av sådana kommentarer.
  • Anonym (???)
    fialotta85 skrev 2013-10-12 11:53:44 följande:
    Oj, vad vi kan uppfatta olika. Jag är kurvig (stor/tjock/hängig eller vad nu för ord neggo-personer vill kalla det), men jag känner att jag får kommentarer ändå. Alltså, man KAN inte gilla varenda bild, men jag tycker de flesta ändå får någon slags positiv respons på bilderna som läggs ut. Synd att du känner så, slår vad om att du är lika snygg som alla oss andra här!

Alltså jag tycker ju att det är mer konstigt när man GILLAR alla kroppar man ser. Det förstår inte jag! Ja, jag har fattat det där alla en del tycker att ALLA har nåt fint....etc etc. men det verkar ju inte riktigt vara så här i tråden heller utan det räcker att man visar ATT man har en kropp så blir det glada hejarop.
  • Anonym (???)
    straight arrow skrev 2013-10-12 12:38:27 följande:
    Glöm inte bort att det finns ett värde i att applådera och berömma de som är modiga nog att visa att här är jag, så här ser jag ut.

Jag håller inte alls med om att det är modigt. Varför skulle det vara det?
  • Anonym (???)
    straight arrow skrev 2013-10-12 13:51:55 följande:

Det finns många som har skrivit: tänk om jag vågade lägga upp en bild, nej jag vågar inte, tänk om nån känner igen mig, tänk om ingen tycker jag är fin. Att trotsa de tankarna och de som klankar ned på allas utseende, det är modigt.

Jag tror inte man behöver vara ett dugg rädd för att folk inte ska gilla ens kropp i denna tråd, jag menar det finns ju både tjocka och pinnsmala. De flesta killar här verkar ju gilla ALLT. Däremot kanske det är värre med det där att man blir igenkänd.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-13 12:20:29 följande:
    Min underbara Cate...jag gillar inte allt, däremot ser jag det vackra i allt....Glad

Ha en för jävla skön söndag. Sen är det du som är slö som helvete. 

Ja.....

Jag är snart lite snabbare igen, typ i em kanske...!!! Ja, jag hoppas att jag går mot ljusare tider. Ha en bra söndag du med...!
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-13 23:53:07 följande:
    Som du med mig, Celine.Hjärta

Och till alla bitterfittor och liknande som eventuellt må ha synpunkter på Celine's och mina kommentarer har jag en hälsning på förhand :

Far åt helvete !!!

Och till resten av er förtjusande mänskor : Ha en fortsatt underbar kväll....Glad
    Nej, vi ska låta dig hållas!  Det är kul att läsa din entusiasm. Och för min del tycker jag att du gör ett bra val!Skrattande 
Svar på tråden Helkroppstråden