Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

MrMom skrev 2013-10-22 16:31:15 följande:
    Bra att du blev nöjd nu...Flört

TUR för dig, det är inte ofta jag är NÖJD! Kräsen är vad jag är.
  • Anonym (???)
    MrMom skrev 2013-10-22 16:33:50 följande:
    Mmm har märkt det...hahaha
    Finns fler om du PM:ar ;) 

Ja, vi får väl se om jag känner att det kommer ett plötsligt behov...Skrattande
  • Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-11-02 14:58:30 följande:
    Ja inte vågar någon vara mera vågad ? ;)

Nej, det är det mest vågade man kan göra här i livet....?
  • Anonym (???)
    Ronga skrev 2013-11-02 15:15:46 följande:
    Tror nog att det finns dem på FL som vågar :)
    Frågan är om dom pallar. 

Alla skulle väl våga? Frågan är väl mer om man tycker att det är kul om alla ser ens könsorgan?
  • Anonym (???)

Nja, min rumpa är inte till för vem som helst. Men däremot blir jag lite tveksam om du sett den eller inte? Om du nu är den jag tror att du är.

Undrar om det inte fungerar att citera? Det var till PPP i alla fall.  

• Anonym (???)

PPP....min rumpa vill INTE ha uppmärksamhet av div. folk. Jag väljer ju mina åskådare...! Men jag vill se DIG i denna tråden snart!!! Skål

• Anonym (???)

PPP...just det!!! Alla andra får nu LIDA!!! Men sen när du får för dig att posta lite bilder så blir alla glada igen!! Tror att det blir en större succé än vad min rumpa kan ge!!!{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (???)
    straight arrow skrev 2013-11-03 17:35:51 följande:

Nej inte alla bilder - men för nya användare och det ser litet för bra ut, då blir jag misstänksam

När det ÄNTLIGEN blev lite stil på penisarna då vill du att de ska försvinna? Är det du som inte vill ha dessa bilder och anmäler? Jättetuttar är ok men inte jättepenisar?
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-03 17:55:27 följande:
    Inga "fejkbilder" är okej, dvs bilder som inte är på en själv. Sen spelar det ju ingen roll om det är bilder på stora tuttar eller stora kukar.

Det ska vara EGNA bilder.

Men för MIG spelar det väl inte så stor roll om det är egna eller inte, jag vet ju ändå inte vem det är? Gör du? Det finns ju tydligen de som lägger ut bilder på sin partner?
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-06 11:49:17 följande:
    Du vet, vissa har inget bättre för sig än att oja sig över andras liv och livsval! Du vet, de har inget LIV! Tomte

Och så MÅSTE de ju in och kika, för att sen kunna förfasa sig!

Haha....har man inget liv om man inte postar bilder här? Det är ju väldigt många som hänger här under hela dagen....eller? Jag tror nog att du som gillar att visa upp dig gillar denna förfasning...har jag rätt?
Svar på tråden Helkroppstråden