Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 13:09:40 följande:
    Alltså.. Jag har stått stilla senaste året.. Tom gått upp två kg sen julas.. Så jag ser likadan ut som jag har gjort det senaste... Bara mer muskler

Ja, då är det ju lite konstigt...men har du normalt BMI och du själv vet att du inte har nån ätstörning så är ju allt bra ändå!!!
  • Anonym (???)

Herr Anton....du inser väl att du inte är speciellt produktiv om du har en vecka gammal bild här...här gäller det ju att ta minst 3 nya per dag!!! Jag gillar verkligen översta bilden! /från en mycket restriktiv komplimanggivare

• Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-15 10:05:38 följande:
    ...å krya på dig, FV. Använd dig av Antons guide vid förkylning, och allt som inte har med förkylning att göra. Huvuddraget är att du skall hinka i dig kopiösa mängder Whisky, typ 1 liter i timmen. Inte säkert det gör nån nytta, men det blir lite roligare att vara sjuk. 

Lycka till, FV. Och som sagt...krya på dig....Solig 

Åh, varför sa du inte det till MIG, att det ska vara en liter i timmen!!!!!!
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 09:36:53 följande:
    Anton: Du må vara över 50 men sliten ser du fasiken inte ut att vara!! Bara jäkligt läcker!
    Ojojoj....FJÄSK!!!!Skrattande

Anton....tycker du att du har en hög ålder....hahahaha. Du är väl typ mitt i livet...! Men jag håller med om att du har mer muskler än de flesta i din höga ålder.  
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-15 10:18:39 följande:
    Bommade jag det...fan, förlåt mig Cate, men det går alldeles utmärkt att ta igen det även efter det att du har tillfrisknat. Se det som förebyggande av förkylning....

Ha en riktigt skön dag du med.

Och många tack för din gulliga kommentar om min vältrimmade lekamen (ödmjuk...jag vet !!! ) dom värmer. Mycket..Solig 

Ok....då får det bli i förebyggande men kanske inte en liter i timmen, då blir jag nog mer död än levande.

Var så god!!! Ha en bra dag!  
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-18 07:36:10 följande:
    Va fan, jag hinner inte krångla här, får bli en repris från i somras...

Tjohej. 
    Eftersom jag gillar naturen så är det OK. Annars var det ju ingen närbild...MEN det blir ju lite estetiskt ändå....Solig
  • Anonym (???)

Jag FATTAR inte vad det är du är så hiiiiiiiiimla rädd för?? Allvarligt?

• Anonym (???)
    fialotta85 skrev 2013-10-20 19:51:07 följande:
    Vem menar du nu?

PIPER....jag missade citeringen. Han vill ju inget hellre än ha kontakt men vågar inte och jag fattar inte varför.
  • Anonym (???)
    MrMom skrev 2013-10-21 10:45:25 följande:
    Nähä...inte alls..hahahaha. 
    NÅGON.....tyckte ju att min röv såg kvinnlig ut ;)....undrar vem!? Tungan ute

JAG sa det....men det var nån mer som sa det också!! Lägg ut lite fler bilder så får jag se om du kan få en manlig rumpa....please!!!!!!!!!!!
  • Anonym (???)
    MrMom skrev 2013-10-21 11:24:21 följande:
    Hahaha....och där dök du upp igen ja...hahaha.

Japp, jag är lite varstans och studerar rumpor.
Svar på tråden Helkroppstråden