Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Snuskig1 skrev 2014-09-15 08:09:14 följande:
    Oj den lär ju plockas bort, slänger in en pytteredigerad variant istället:)
    {#emotions_dlg.flower} Åh du är så vacker! 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 05:57:32 följande:
    Hahaha:) snuskpartiet 2014!
    Hehe ja mer snusk åt folket. Vi får köra ormgrop vid nästa val
  • HäckHäxan
    Anonym (Generad) skrev 2014-09-14 19:13:54 följande:
    När jag ser en bild på kvinnans kropp är det som ett konstverk, rent estetiskt. Så era bilder blir vackra oavsett från vilken vinkel eller del som visas. Men vilka bilder tycker ni att vi killar borde koncentrera oss på att ta, hur ska vi fota oss, vilka delar, i vilken situation, i vilka kläder, magen, rumpan, benen, armarna? antar att en bild på ollonet inte komma hamna högt på den listan. Så frågan är: vad vill ni se och hur vill ni se det?
    haha alltså jag personligen tycker ju kukar är vackra ollonet ingår ju där så. Däremot så är det ju absolut emot regelverket och därmed puckat att posta sådana bilder.

Men precis som med kvinnokroppen så är en mans kropp också vacker både enskilda detaljer och i helhet. Jag personligen då som uppskattar nakna kroppar oavsett kön och jag ser dem inte per automatik som sexuella heller, självklart lite beroende på hur de fotats. Men många gånger kan saker vara mer bara vackra, sensuella utan att vara direkt sexuella.

Jag personligen hade ju tex älskat att se en bild på en man med långt hår bakifrån, gärna naken men kilt funkar också Det är i vilket fall inte bara kvinnor som är vackra när de sitter ner på golv eller stolar och blir fotade som helhet osv det är även män när jag ser dem.

Sen är det ju svårt att liksom säga vad alla vill ha eller uppskattar vi är ju olika hela högen liksom. Jag gillar munnar, händer, bakdelar, axlar, nyckelben, lårmuskler, ådror, Käkben kan vara jävlig snyggt. Ehh fan jag älskar helt enkelt andras kroppar
  • HäckHäxan
    Tyler skrev 2014-09-15 13:00:36 följande:
    Ny på forumet....älskar denna tråd...så jag tänkte bidra lite...lite i hårigaste laget..hoppas ingen blir rädd
    Inte det minsta rädd *funderar mer på hur det känns att dra handen över bröstet, kommer det kittla i min handflata? ) Drömmer

*drömmer mig bort lite*
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 12:57:50 följande:
    Prickig lunchrumpa
    Åh läckra!
  • HäckHäxan
    Snuskig1 skrev 2014-09-15 14:05:27 följande:
    Framförallt förbannat bekväma! trosor a alltså:)
    Jag älskar bekvämt. Fan så tråkig jag är haha. Fast jag har haft förmånen att leva med män som föredragit just såna där bekväma trosor och ansett dem vara sexigare än andra saker. Rätt gött ändå.

I sista änden är det skit samma, jag går klädd som jag vill oavsett och någonstans tror jag faktiskt man blir sexig, mer åtråvärd eller vad man nu skall kalla det om man känner sig bekväm med vad man bär. Det finns gånger jag känt mig sexigast i världen iklädd i tråkiga jävla trosor och en av mina målar t-shirts med fläckar på liksom
  • HäckHäxan
    Anonym (sneak peak..) skrev 2014-09-15 14:16:34 följande:
    Det är det bekväma som blir så otroligt sexigt ju!! Det uppenbart sexiga kan lätt bli tråkigt ;))
    Ja kanske är det så. Jag la av med sexiga underkläder när jag var 22, känner inte att jag har några planer på att återuppta det heller direkt på det viset.

Jag trivs i helt vanliga jäkla trosor typ och i sista änden så är jag gärna naken när jag har sex oavsett så.

Jag vet ju bara att just det där med vanliga trosor och nått helt fult vardagligt till dem fick iaf mitt ex helt galen om jag mötte honom så när han kom hem från jobbet typ.
  • HäckHäxan
    Hettjej skrev 2014-09-15 23:55:54 följande:
    Jag gör väl ett försök till då...kanske dyker den upp. :)
    Din bild ser jag och gastkramarens ovan alla andra är små rutor bara :-/

Fin bild i vart fall
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2014-09-16 00:01:11 följande:
    Du har tur, Häxan. FL gillar dig. ;)
    Det är då fan inte ofta. Händer mig rätt ofta att allas bilder blir små rutor bara, tröttsamt.

Nå god nattens i vart fall sov gött allihop!
Svar på tråden Helkroppstråden