Anonym (Generad) skrev 2014-09-14 19:13:54 följande:
När jag ser en bild på kvinnans kropp är det som ett konstverk, rent estetiskt. Så era bilder blir vackra oavsett från vilken vinkel eller del som visas. Men vilka bilder tycker ni att vi killar borde koncentrera oss på att ta, hur ska vi fota oss, vilka delar, i vilken situation, i vilka kläder, magen, rumpan, benen, armarna? antar att en bild på ollonet inte komma hamna högt på den listan. Så frågan är: vad vill ni se och hur vill ni se det?
haha alltså jag personligen tycker ju kukar är vackra ollonet ingår ju där så. Däremot så är det ju absolut emot regelverket och därmed puckat att posta sådana bilder.
Men precis som med kvinnokroppen så är en mans kropp också vacker både enskilda detaljer och i helhet. Jag personligen då som uppskattar nakna kroppar oavsett kön och jag ser dem inte per automatik som sexuella heller, självklart lite beroende på hur de fotats. Men många gånger kan saker vara mer bara vackra, sensuella utan att vara direkt sexuella.
Jag personligen hade ju tex älskat att se en bild på en man med långt hår bakifrån, gärna naken men kilt funkar också

Det är i vilket fall inte bara kvinnor som är vackra när de sitter ner på golv eller stolar och blir fotade som helhet osv det är även män när jag ser dem.
Sen är det ju svårt att liksom säga vad alla vill ha eller uppskattar vi är ju olika hela högen liksom. Jag gillar munnar, händer, bakdelar, axlar, nyckelben, lårmuskler, ådror, Käkben kan vara jävlig snyggt. Ehh fan jag älskar helt enkelt andras kroppar