• Neol

Helkroppstråden

Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-16 10:49:39 följande:
    Då var det som jag trodde, tack ;)
    Det var så lite så Milfen
  • Neol
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-16 11:02:47 följande:
    mmm gillar tanken på handen invirad...ett hårt drag så svanken spänns...
    Exakt den konsekvensen är jag ute efter. Ordentlig svank och jag går igång på alla cylindrar . Den bågformen från axlarna till rumpan som verkligen framhävs och öppnar upp... Mmmm det är så vackert och upphetsande på samma gång...
  • Neol
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-16 11:30:16 följande:
    Gillar också det. Man får verkligen känslan av att man blir knullad. Jag har en rejäl svank och en välformad rumpa ;)
    Ja man har ju en tendens att komma djupare .....Men det är väldigt svårt att hålla tungan borta också när man er något så vackert. Särskilt om någon är otålig haha.

Det är bra assets det där. Du borde dela med dig här
  • Neol
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-16 11:56:55 följande:
    mmm djupt är hett och en tunga är alltid välkommen. Slickar du hela vägen och tar hand om allt då eller? ;)
    Är förutsättningarna de rätta, så definitivt....
  • Neol
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-16 11:56:55 följande:
    mmm djupt är hett och en tunga är alltid välkommen. Slickar du hela vägen och tar hand om allt då eller? ;)
    Man brukar ju märka vad som funkar ... Vad funkar på dig?
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 12:33:10 följande:
    Haha-plockar du bort bilder nu? Du har väl inte gått och blivit pryd? Lite kul...
    Hann du inte se den Sanna?? Ohh stackars dig... Det är en jobbig känsla det där. Tror dessutom att det kan ha varit min bästa bild någonsin. Alltså sexigaste. En sån som du vet sänder såna där varma strålar genom kroppen som börjar någon stans vid brösten och letar sig neråt och liksom virvlar till mellan låren....

Det kanske ändå var bra. Tror det är många som är beroende av att du är fokuserad såhär mitt under arbetsdagen.... Cool
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 12:48:45 följande:
    Jo, jag hann se...

Jag är ledig idag. Tränat och nyduschad...
    Så trevligt!! Då kände du igen känslan som jag beskrev då.... Oskyldig Det är så man skulle vilja bjuda dig på kaffe i solen
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:04:54 följande:
    Mmm mycket trevlig rumpa Sanna!!! I like!
Svar på tråden Helkroppstråden