• Neol

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2016-04-28 10:01:08 följande:
    Djupsinnig skrev 2016-04-27 19:52:55 följande:
    Stiligt Neol!

Inte varje dag en veteran som du tittar in och förgyller bildbanken.
    Jag passar på att bidra med en gammal klenod tagen på jobbet.
    men asså grabbar, jag tror alldeles bestämt att vi borde nakenfika ihop!!!!! eller alltså det är inte ett förslag, det är ett krav!!!! 

Jadu Pinkie! Det vill jag absolut vara med på. Du har alla egenskaper som krävs för att en sån fika skulle utvecklas precis i den riktning jag hade önskat. På porrighetsskalan lyckas du ju alltid tangera kokpunkten på något märkligt vis haha...

Jag fixar kanelbullar.
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-28 10:01:15 följande:
    Tack ser absolut gärna att du blir mer aktiv, du har ju en fantastiskt fin kropp.
    Tack goding! Det hade vart kul att hänga här hela dagarna och när man väl kommer igång tenderar det ju att bli väldigt svårt att sluta... Men vi får se kanske hittar jag lite mer tid eller att något händer så att motivationen stiger...OskyldigCool
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Pinkie Pie skrev 2016-04-28 12:01:59 följande:
    stopp o belägg, det är vida känt att det är mina kanelbullar som är godast så för allas trevnad är det bäst att jag fixar bullarna.....eller vi kanske borde köra på en naken-bakeoff med kaffe och dopp efteråt Flört
    Perfekt! Du fångade betet Tungan ute. Jag älskar kanelbullar men gillar inte att baka. Då får jag precis vad jag vill ha låter det som. Jag kan hjälpa dig att stoppa in dem i ugnen så att de är nygräddade lagom tills första fikapausen...Glad
    Påven Johanna skrev 2016-04-28 12:10:03 följande:
    Om jag var du skulle jag ligga med dem i stället. 
    Alltid lika klarsynt Påven...
  • Neol
    minimoya76 skrev 2016-04-28 12:25:39 följande:
    Enig med deg... Å du kan jo virkelig det med skjønne bilder Neol..
    Djupsinnig skrev 2016-04-27 19:52:55 följande:

Stiligt Neol!

Inte varje dag en veteran som du tittar in och förgyller bildbanken.

Jag passar på att bidra med en gammal klenod tagen på jobbet.

Veeeldig bra klenod i såfall.. Really nice!! Hmm... Det er det flere som er...
    Tack Sexy och detsamma som du kommer se av min kommentar i en annan tråd. Flört
  • Neol
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-28 21:51:11 följande:
    Såg du denna? Lovar att ha dina förslag i åtanke.
    Tjusigt God Morgon!! Jäkla snygga bilder du tar och alltid sjukt snyggt motiv! Kyss
    Pinkie Pie skrev 2016-04-28 22:34:50 följande:
    ojojoj du inser väl att du snackar med norra europas mest kompetenta kanelbullebakerska (ja det är ett riktigt ord....typDrömmer). Du kommer bli beroende efter första tuggan.......åhhhh vad jobbigt för mig att ha en efterhängsen Neol klängandes på mig i all oändlighet....eller vänta förresten, tror faktiskt att det hade varit ganska trevligt....eller ah i alla fall ett tag...har hört att det finns risk för skavsår vid för mycket "klängande"Oskyldig
    Om det nu verkligen är så att du är norra europas mest kompetenta kanelbullebakerska så är det ta mig tusan risk att det hela slutar i giftemål ändå. Men jag skall göra allt i min makt för att dra ut på det ändå. Som kille vill man ju inte verka lättfotad Obestämd. Skavsår är bara ett bevis på att man klarar av att omsätta kemi och attraktion till fysik och mekanik, samt att kokosoljan tog slut vid senaste baket. (Har hört att kokosolja är bästa glidmedlet?? Någon som provat?)
  • Neol
    justme79 skrev 2016-04-29 23:07:34 följande:
    Snyggt sexy!!! Fredagstits är ju en klassiker som alltid går hem
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-30 08:06:08 följande:

Äntligen tid att bidra med annat än kommentarer

Galet fin bild och riktigt snygga trosor. Perfekt fit på din grymma kropp snygging!
  • Neol
    FrökenSötare skrev 2016-04-30 12:00:33 följande:

Då önskar jag alla en underbar Valborg med mitt första bidrag ????

Varmt välkommen Sötare!! Vilken rivstart du gjorde här. Vackert värre!
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-05-01 22:56:07 följande:

Längesen jag tittade in Obestämd Här kommer ett litet snabbt försök till att få upp stämningen ;) nu måste jag sova...nattinatt på er!!

Härligt Pilllllan!!! Gud vad jag saknat dig Kyss
  • Neol
    Anonym (Sabina) skrev 2016-06-12 22:48:28 följande:
    Ohhh my!! Det lönar sig ta mig tusan att scrolla ibland. Sjukt snyggt Sabina !
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2016-06-16 15:35:38 följande:

Du kanske vill visa ... öhm ... Sabina hur du ser ut? 

Naah jag är ingen sån som visar mig hur som helst bara sådär... Hon skulle dessutom antagligen bli helt galen i mig och börja stalka. Finns inget mer frustrerande än snygga stalkers ju, så den risken vågar jag inte ta!
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 16:48:54 följande:
    Håller med Påven här...fram med batongen nu och försvara dig...;)
    Försvara mig mot vadå?? Det är mot mina principer att plocka fram batongen om jag inte upplever ett reelt hot. Har inte märkt av mer än möjligen avlägset surr från någon liten mygga.

Hur går det själv med din batong förresten?? Eller skall jag kalla den trollstav?
Svar på tråden Helkroppstråden