• fialotta85

Helkroppstråden

Roddan och Pilen.. Ni får mig att kortsluta iallafall

• Anonym (Wonderwall)
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 13:36:47 följande:
    Plastbröst, varför höja sådant till skyarna? Då kan man lika gärna retusch en bild och påstå att det också är naturligt utseende och få beröm för det, äsch, vart f-n är världen på väg egentligen....

Maken till bitter människa! Tragisk figur du är som inte har något bättre för dig i livet än att sitta här och gnälla dag ut och dag in? Hade du inte varit så patetisk hade jag nästan tyckt synd om dig.
  • Anonym (Coffee Tea or Me)
    fialotta85 skrev 2013-09-27 13:40:36 följande:
    Roddan och Pilen.. Ni får mig att kortsluta iallafall
    Anonym (Wonderwall) skrev 2013-09-27 13:44:34 följande:

Maken till bitter människa! Tragisk figur du är som inte har något bättre för dig i livet än att sitta här och gnälla dag ut och dag in? Hade du inte varit så patetisk hade jag nästan tyckt synd om dig.

• Dockan 82
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 13:36:47 följande:
    Plastbröst, varför höja sådant till skyarna? Då kan man lika gärna retusch en bild och påstå att det också är naturligt utseende och få beröm för det, äsch, vart f-n är världen på väg egentligen....
    Fruktansvärt!
  • Anonym (???)
    Dockan 82 skrev 2013-09-27 14:07:59 följande:
    Fruktansvärt!

En seriös fråga till dig...Kan inte dina bröstvårtor styvna? Alltså vårtgården? Jag har aldrig sett det på dig tror jag...
  • Dockan 82
    Anonym (???) skrev 2013-09-27 14:12:56 följande:

En seriös fråga till dig...Kan inte dina bröstvårtor styvna? Alltså vårtgården? Jag har aldrig sett det på dig tror jag...
    Tror du att den blir styv av sig själv bara sådär? Den blir styv om jag fryser eller är kåt, jag brukar inte vara något av det när jag fotar mig själv.
  • Anonym (inte mig)

oj oj oj oj, när man ifrågasätter det Oäkta, då blir man nertryckt, är inte så konstigt att unga tjejer tar livet av sig för att dem inte känner sig accepterade som dem är, när man ser hur deras mammor beter sig, som fläker ut sig och suktar all bekräftelse med konstgjorda kroppar och jo, det är en viktig fråga, för vart tror ni att de unga som tar livet av sig för dem inte räcker till, får sina förebilder ifrån?

Dessutom dockan, är det inte bättre du lägger tid på dina barn och din familj, än att visa pattarna för halva svenska folket??

• Anonym (???)
    Dockan 82 skrev 2013-09-27 14:20:24 följande:
    Tror du att den blir styv av sig själv bara sådär? Den blir styv om jag fryser eller är kåt, jag brukar inte vara något av det när jag fotar mig själv.

Mina blir det...de är aldrig så "plana"...måste nog kolla de andra i tråden också....fryser du aldrig när du klär av dig?
  • ulfsas
    Dockan 82 skrev 2013-09-27 11:56:15 följande:
    Hade ju inte varit helt fel att träffa på en Docka på Caféets AW ikväll inteSolig
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • MrMagic
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 14:23:12 följande:
    oj oj oj oj, när man ifrågasätter det Oäkta, då blir man nertryckt, är inte så konstigt att unga tjejer tar livet av sig för att dem inte känner sig accepterade som dem är, när man ser hur deras mammor beter sig, som fläker ut sig och suktar all bekräftelse med konstgjorda kroppar och jo, det är en viktig fråga, för vart tror ni att de unga som tar livet av sig för dem inte räcker till, får sina förebilder ifrån?

Dessutom dockan, är det inte bättre du lägger tid på dina barn och din familj, än att visa pattarna för halva svenska folket??
    För femtielfte gången "inte mig"!! Vem har bett om din åsikt!? Demon Förra gången du spydde ut ditt ordbajsande här i tråden gick det inte så bra för dig. Och ändå är du här igen!! För mig helt obegripligt.
    Om det nu stör dig till den milda grad att du börjar dra paralleller mellan bröst och unga som tar livet av sig, då är INTE detta ett forum för dig. Hitta ett forum med likasinnade, fort. För här kommer du inte må bra!
    Låt oss som njuter av kroppar i alla dess former få hållas, utan ditt förakt!