• Dockan 82

Helkroppstråden

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 14:23:12 följande:

oj oj oj oj, när man ifrågasätter det Oäkta, då blir man nertryckt, är inte så konstigt att unga tjejer tar livet av sig för att dem inte känner sig accepterade som dem är, när man ser hur deras mammor beter sig, som fläker ut sig och suktar all bekräftelse med konstgjorda kroppar och jo, det är en viktig fråga, för vart tror ni att de unga som tar livet av sig för dem inte räcker till, får sina förebilder ifrån?

Dessutom dockan, är det inte bättre du lägger tid på dina barn och din familj, än att visa pattarna för halva svenska folket??

Men du, då hade jag försökt lära den dottern att man duger som man är, opererad eller inte.
  • Anonym (Wonderwall)
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 14:23:12 följande:
    oj oj oj oj, när man ifrågasätter det Oäkta, då blir man nertryckt, är inte så konstigt att unga tjejer tar livet av sig för att dem inte känner sig accepterade som dem är, när man ser hur deras mammor beter sig, som fläker ut sig och suktar all bekräftelse med konstgjorda kroppar och jo, det är en viktig fråga, för vart tror ni att de unga som tar livet av sig för dem inte räcker till, får sina förebilder ifrån?

Dessutom dockan, är det inte bättre du lägger tid på dina barn och din familj, än att visa pattarna för halva svenska folket??

Nertryckt? Vem är det som trycker ner, förolämpar och gör sitt bästa för att provocera? Du eller de som med glädje delar med sig av sig själva? Bara för att du lider av extremt dåligt självförtroende och är bitter på mänskligheten för att du själv inte känner att du tillhör det "vackra folket" så innebär inte det per automatik att alla som glädjer sig och även ger komplimanger till vad de uppfattar som vackert bidrar till något så långsökt som unga kvinnors självmord... den paralellen du drog där är så horribelt långsökt att det endast tyder på att du måste lida något enormt av ett instabilt känslomässigt inre. Dennat tråden tyder väl snarare på att det råder en väldigt stor acceptans av alla olika sorters kroppar, knappast så att det råder något anorektiskt "fotomodellsideal" här, eller hur? Men du är så svårt förblindad av din bitterhet och dåliga självkänsla att du bara måste få ur dig ditt agg mot allt och alla som inte inte tänker eller resonerar som du.

Tror det är dags att du ber din psykolog om sk. "lyckopiller" omgående, så kanske du kan klara din vardag lite bättre än du uppenbarligen gör nu.
  • småsugen
    Hotrod skrev 2013-09-27 13:03:38 följande:
    Här kommer den Flört 
    Åh lala!!!
    Tackar och niger Kyss
    straight arrow skrev 2013-09-27 13:32:57 följande:
    Nu blir det kortslutning... jag och Roddan på bild bredvid varandra, klarar FL av detta?

Ojojoj, nu blev det nästan för mycket för mitt gamla hjärta!

Thänk juuu men!

• småsugen
    MrMagic skrev 2013-09-27 14:36:26 följande:
    För femtielfte gången "inte mig"!! Vem har bett om din åsikt!? Demon Förra gången du spydde ut ditt ordbajsande här i tråden gick det inte så bra för dig. Och ändå är du här igen!! För mig helt obegripligt.
    Om det nu stör dig till den milda grad att du börjar dra paralleller mellan bröst och unga som tar livet av sig, då är INTE detta ett forum för dig. Hitta ett forum med likasinnade, fort. För här kommer du inte må bra!
    Låt oss som njuter av kroppar i alla dess former få hållas, utan ditt förakt! 
    Jag skriver under på det också Mr Magic!

Läs, titta och njut eller skit i att vara i tråden över huvud taget!
    Skål 
  • småsugen
    fialotta85 skrev 2013-09-27 13:40:36 följande:
    Roddan och Pilen.. Ni får mig att kortsluta iallafall

Äsch, mer tål vi allt!!!
    Eller?!? Obestämd

• fialotta85
    småsugen skrev 2013-09-27 15:25:01 följande:
    smile2.gif
    Äsch, mer tål vi allt!!!
    Eller?!? Obestämd

Ja! Nu är jag redo för mer!!
  • straight arrow
    fialotta85 skrev 2013-09-27 15:26:09 följande:
    Ja! Nu är jag redo för mer!!

Det är bra för blodomloppet att hänga i tråden *vet*
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • fialotta85
    straight arrow skrev 2013-09-27 15:49:36 följande:

Det är bra för blodomloppet att hänga i tråden *vet* smile2.gif
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
    Eller hur ;) det här hjärtat har fått pumpa av glatta livet mest hela dagen känns det som..
  • Mysigast
    Dockan 82 skrev 2013-09-27 11:56:15 följande:
    Åh vad vackert! Underbar kropp :) Rumpan verkar väldigt fin också..?
  • NyttNamn
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 13:36:47 följande:
    Plastbröst, varför höja sådant till skyarna? Då kan man lika gärna retusch en bild och påstå att det också är naturligt utseende och få beröm för det, äsch, vart f-n är världen på väg egentligen....

Världen är inte "på väg" nånstans, den är redan åt helvete!! Så ta du och kryp tillbaks under stenen du kom ifrån och låt oss som gillar denna tråden fortsätta njuta av den, med alla plastbröst, hängbröst, vältränade bröst och alla (nästan) andra härliga kroppsdelar!! Ha en riktigt trevlig helg du glada människa!! @-}--
    Pour some sugar on me...