Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 14:23:12 följande:
oj oj oj oj, när man ifrågasätter det Oäkta, då blir man nertryckt, är inte så konstigt att unga tjejer tar livet av sig för att dem inte känner sig accepterade som dem är, när man ser hur deras mammor beter sig, som fläker ut sig och suktar all bekräftelse med konstgjorda kroppar och jo, det är en viktig fråga, för vart tror ni att de unga som tar livet av sig för dem inte räcker till, får sina förebilder ifrån?
Dessutom dockan, är det inte bättre du lägger tid på dina barn och din familj,
än att visa pattarna för halva svenska folket?? För halva svenska folket, så du menar att
4 803 261 personer kollar in
Dollys underbart fina pattar, här på FL, i denna tråden....jag kan iofs förstå att det finns anledning till det, så vackra som dom är.
Men att ens komma med ett dylikt påstående,
inte mig, det visar med all önskvärd tydlighet måttet på din påstådda intelligens, och det visar på hur stort allvar vi som är
trevliga,
gulliga och någotsånär vettiga, har för anledning till att lägga någon som helst vikt vid dina inlägg. Det vill säga ingen alls, eller med ett snällare uttryck som passar ditt sätt att uttrycka dig. Vi kan helt enkelt skita dina inlägg ett långt stycke. Ett
jävligt långt stycke.
Jag
skulle kunna önska dig en fortsatt trevlig fredag eftermiddag och kväll,
inte mig.
Men det tänker jag inte göra.