• lilletrille

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-09-27 12:40:25 följande:
    Dags för sen lunch! Tänkte fuska och unna mig någon extra halvtimma

Det var fan inte i går, dörren! Still looking good, ser jag :)
  • justnextdoor

Å faan va kul lille! länge längesen!! Tack, håller mig i form ifall du skulle dyka upp igen j

• Anton Chigurh
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 14:23:12 följande:
    oj oj oj oj, när man ifrågasätter det Oäkta, då blir man nertryckt, är inte så konstigt att unga tjejer tar livet av sig för att dem inte känner sig accepterade som dem är, när man ser hur deras mammor beter sig, som fläker ut sig och suktar all bekräftelse med konstgjorda kroppar och jo, det är en viktig fråga, för vart tror ni att de unga som tar livet av sig för dem inte räcker till, får sina förebilder ifrån?

Dessutom dockan, är det inte bättre du lägger tid på dina barn och din familj,

än att visa pattarna för halva svenska folket??
    För halva svenska folket, så du menar att 4 803 261 personer kollar in Dollys underbart fina pattar, här på FL, i denna tråden....jag kan iofs förstå att det finns anledning till det, så vackra som dom är. 

Men att ens komma med ett dylikt påstående, inte mig, det visar med all önskvärd tydlighet måttet på din påstådda intelligens, och det visar på hur stort allvar vi som är trevliga, gulliga och någotsånär vettiga, har för anledning till att lägga någon som helst vikt vid dina inlägg.  Det vill säga ingen alls, eller med ett snällare uttryck som passar ditt sätt att uttrycka dig. Vi kan helt enkelt skita dina inlägg ett långt stycke. Ett jävligt långt stycke.

Jag skulle kunna önska dig en fortsatt trevlig fredag eftermiddag och kväll, inte mig

Men det tänker jag inte göra. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Zoo)
    NyttNamn skrev 2013-09-27 16:11:37 följande:

Världen är inte "på väg" nånstans, den är redan åt helvete!! Så ta du och kryp tillbaks under stenen du kom ifrån och låt oss som gillar denna tråden fortsätta njuta av den, med alla plastbröst, hängbröst, vältränade bröst och alla (nästan) andra härliga kroppsdelar!! Ha en riktigt trevlig helg du glada människa!! @-}--
    Skrattande
  • lilletrille
    justnextdoor skrev 2013-09-27 16:39:55 följande:
    Å faan va kul lille! länge längesen!! Tack, håller mig i form ifall du skulle dyka upp igen j

Haha, vad bra! Jag kan tyvärr inte säga samma sak. Tvättboll istället för tvättbräda, men det kommer väl med tiden ;)
  • justnextdoor
    lilletrille skrev 2013-09-27 17:07:42 följande:
    Haha, vad bra! Jag kan tyvärr inte säga samma sak. Tvättboll istället för tvättbräda, men det kommer väl med tiden ;)

Ja fast du har ju all anledning att vara "boll" förresten så har jag rätt skaplig bollkänsla så det är lugnt
  • Nyfiken gul
    straight arrow skrev 2013-09-27 13:32:57 följande:
    Nu blir det kortslutning... jag och Roddan på bild bredvid varandra, klarar FL av detta?

men åh....   slurp!! 

Tungan ute 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • justnextdoor
    Anonym (BU) skrev 2013-09-27 17:17:43 följande:
    Sköna helg ??

Skön helg och ett frågetecken? Är det en kuggfråga? Skön brud på bilden bör nämnas!!
  • lilletrille
    justnextdoor skrev 2013-09-27 17:10:27 följande:
    Ja fast du har ju all anledning att vara "boll" förresten så har jag rätt skaplig bollkänsla så det är lugnt

Har rätt skaplig bollkänsla själv också. Kan hantera upp till flera stycken samtidigt :D