• ÄngDal

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-08-01 15:45:55 följande:

Nu ska jag iväg på äventyr hela helgen, så jag lämnar er med denna bild på mina inoljade tuttar

Gode Gud.

Symmetri ringde och var avundsjuk på dig. Perfektion hörde av sig i samma ärende, liksom Underbar. Alla tre känner sig rätt knäckta men hoppas att du får en härlig helg.

Jag sällar mig till hyllningskören, väl medveten om vikten av att uppskatta kondenserad sexighet när den uppenbarar sig.
  • ÄngDal

[quote=73715499][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 13:29:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag konstaterar vad övriga redan gjort: du har en rumpa i världsklass. Jag är tacksam över att få uppleva detta, att få se något så sexigt och vackert och fullständigt formfulländat.

• ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 18:05:34 följande:
    Tack
    Så länge jag andas, hoppas jag att kunna få titta på bilder av den vidunderligt vackra skapelse som är du.

Inga bilder på dina bröst som du vill komplettera rumpan med...?
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 18:47:33 följande:
    Det där fick du ihop bra, det var snällt sagt

Mina tuttar är absolut inget att visa upp!
    Tack, darling :)

Och du, det här har vi ju snackat om en gång tidigare - du får inte tala illa om dig själv. Dina bröst är jättefina och du kan vara en av de sexigaste trebarnsmammor som landet har att erbjuda. 

Tyvärr saknas ju dina bilder bakåt i tråden så jag kan inte "bevisa" det... Skrattande
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 20:11:17 följande:
    Har aldrig lagt ut bröstbilder i tråden, så du har lite svårt att "bevisa" det och det är något jag aldrig kommer lägga ut heller  
    Men tack för komplimangen! 
    Nej, men jag har sett dig i små linnen och toppar och du ser hur fin ut som helst, jag vet att jag skulle älska dina bröst lika mycket som din fantastiska stjärt.

Du får gärna fortsätta med rumpbilder enbart för den är så enastående fin att jag bara vill se mer och mer av den.Glad
  • ÄngDal
    straight arrow skrev 2014-08-01 20:36:34 följande:
    Det var en vacker liten bit ansikte också, med en söt näsa och fina kindben...
    En mycket bra analys som jag till fullo stödjer.
  • ÄngDal
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-08-01 20:58:07 följande:
    Detta måste fan vara årets tuttar! Dessa har ju för h-vete allt man önskar sig!!!
    Detta är så sant som det är sagt, jag har tänkt på dessa löjligt läckra lökar hela eftermiddagen och kvällen... Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-08-01 21:04:38 följande:
    Omg! Dessa går till final i tävlingen om årets tuttar!! Perfektion är ordet. Är det bara jag som jobbat idag?
    NF:s underbara tuttar är i final, helt klart - tillsammans med dina, Mollsans, Nyvakens, Skönabönans, Solars och flera andra. Det finns helt enkelt så många fantastiska lökari denna tråd att det är nästan omöjligt att utse en vinnare.

Och varför ska man det: alla bröst är vinnare! 
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-01 23:04:07 följande:
    Min ute kväll fick ett lite oväntat slut för jag hade glömt att mesen var på väg så jag fick dra hem.
    Så här var jag klädd tidigare i kväll
    Jättefin klänning, dina härliga kropp kommer verkligen till sin rätt i den. Slitsen är riktigt het. Jag älskar ditt hår också - och ditt otroligt söta ansikte. Synd att du måste avsluta kvällen i förtid, sötnos... ;)
    Hoppas att fredagen blir bra i alla fall. Och helgen.
  • ÄngDal
    NyttNamn skrev 2014-08-01 22:20:25 följande:
    Mmm, en härlig syn i ett sovrum... Glad
Svar på tråden Helkroppstråden