• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 17:41:32 följande:

Kör på.. Lägger mig naken så länge och inväntar läkare

Naken går också bra, då slipper vi spill på kläderna... Skrattande
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 17:45:39 följande:
    Hade på allvar vart i 7 himlen om ni dök upp här just nu
    Haha, och du hade fått sällskap där kan jag lova...du hade nog fått oss till ännu högre höjder... Solig

Krukan får väl mejla mig din adress så kanske det blir verklighet... Flört
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 17:45:39 följande:
    Hade på allvar vart i 7 himlen om ni dök upp här just nu
    Det är för övrigt allvarligt att ditt tillstånd är så akut att du önskat två doktorer. Jag är orolig för dig...vi måste komma till undsättning! Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 17:58:42 följande:

Snart får vi smisk på fingrarna för pladder utan bilder så jag offrar mig

Härligt, sötnos, det är bra.

Men jag tycker att du ser lite medtagen ut, du skulle verkligen behöva en helkroppsundersökning...för säkerhets skull, ingen vill ju riskera att de där underbart fina brösten eller de där fylliga mjuka läpparna eller den vackra nacken ska ha farit illa under din förkylning...
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 18:00:06 följande:
    Akut undsättning är det som gäller! Börjar bli i behov av mun-mot-mun metoden
    Det är min specialitet...jag har också fått fram i min forskning att mun-mot-mun-metoden med fördel kan användas över hela kroppen på patienter med vissa åkommor... Flört
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 17:58:42 följande:

Snart får vi smisk på fingrarna för pladder utan bilder så jag offrar mig

Jag driver för övrigt en sidoklinik med smiskterapi, det kan kanske vara en uppskattad behandlingsmetod...? SkämsOskyldig
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 18:12:10 följande:
    Du får kolla med krukan, han har koll på bra behandlingsmetoder
    Kan tro det, kan tro det... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-16 18:16:02 följande:
    Tror det blev akut andnöd här.. Måste nog ta av kläderna för att undvika hög temp
    Åh, herregud, den här doktorn kan komma nu! Oskyldig

Ur min synvinkel ser det inte ut att finnas några som helst fel på patienten, men undersökningen måste förstås göras mycket grundlig och omsorgsfull ändå... Tungan ute
  • ÄngDal
    blomkrukan01 skrev 2014-08-16 18:20:59 följande:
    Se där ja...du är redo för doktorerna ;)

Behandlingsmetoder går vi igenom väl på plats
    Ja, det är bra att patienten intagit undersökningsläge, med snabb åtkomst för det akuta.

Du får visa vad som brukat fungera bäst så övar jag sedan på patienten under din handledning... Flört
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 10:05:31 följande:

Har ju suttit och smygkikat här inne ett tag. Inte mer än rätt att bidra! Många snygga former att kika på här!

Du bidrar ju själv med ytterligare mycket snygga former. Sexy lady...! Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden