Inlägg från: NeedfulThings |Visa alla inlägg
  • NeedfulThings

Helkroppstråden

Antar att du har tröttnat på att ha kåta karlar efter dig, för det lär du definitivt slippa nu.

Anonym (Solar) skrev 2014-09-06 22:42:25 följande:
    Hihi.

• NeedfulThings

Herrejisses vilken stjärt du har! Så snygg! [quote=73944058][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-06 23:45:35 följande:[/quote-nick][/quote]

• NeedfulThings

Ja det är konstigt att "minst en tråd mellan skinkorna"-regeln gäller kvinnor men inte män. Bör vara på lika villkor. Tycker inte dina bilder förtjänade att plockas bort.

Celines Essence skrev 2014-09-07 00:04:12 följande:
    Tack NyttNamn, Dumspirospero och Straight Arrow för erat stöd och fina ord. konstigt är det. Det kanske är som du säger Arrow, för Anton lade upp exakt samma bild som jag...och då fick den vara kvar. Bilden på mig och Anton var ju dessutom både mörk och rätt så påklädd...I mina ögon var den bara mest öm och kärleksfull...(Det kan man ju störa sig på men det borde inte vara skäl för bortplockning)
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.

• NeedfulThings

Absolut. Men kiss och bajs-humorn borde väl stannat på högstadiet, Don't you think?

Anonym (Solar) skrev 2014-09-07 01:22:33 följande:
    Man måste ju kunna skoja ibland

• NeedfulThings

Funderade på att lämna tråden och kanske söka mig till någon av dom slutna istället. Men nu sitter jag här och lusläser igen! Kan inte hålla mig borta Tungan ute

Och ja, så är ni ju så fina allihopa med så klart Solig

• NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-08 18:41:44 följande:
    Det vore högst trådkigt eller var tråkigt...hur menar du att en annan ska kunna få se dig? smile2.gif
    Du kan ju inboxa mig *blink blink* Flört Haha Glad
  • NeedfulThings

Du har minsann hakat upp dig på det ;)

Anonym skrev 2014-09-08 22:07:20 följande:
    Gäller det alla?? Även äldre män?!? ;)

• NeedfulThings
    daddy G skrev 2014-09-10 08:19:14 följande:
    Gör mitt första försök...
    Tjusigt Glad
  • NeedfulThings
    straight arrow skrev 2014-09-10 08:09:06 följande:
    God morgon!