Inlägg från: NeedfulThings |Visa alla inlägg
  • NeedfulThings

Helkroppstråden

Trunk skrev 2014-09-14 14:04:24 följande:
    Hmm ett svårt val! Solig Kan man få se dem bakifrån och gärna att du böjer dig framåt och försöker nå tårna... lite bredbent för att få bättre ballans! Får man en sån bild... ja då är lyckan fullkomlig och det är lättare att hjälpa dig fatta detta viktiga beslut! Tungan ute
    Trunk skrev 2014-09-14 14:06:51 följande:
    Vill gärna hjälpa dig fatta rätt beslut! Cool
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-14 14:40:53 följande:
    Kan inte se mig trött på dig, det är helt omöjligt för jag bara hittar nya linjer nya saker som är det vackraste man sett. Som rumpan...gud vilken snygg rumpa, benen...ja herrejösses vilka ben...magen. smile2.gif
    Jag tror jag faktiskt får kapitulera helt och känna mig besegrad, har snart inte mycket mer att säga faktiskt. Hur fan gör man då? smile2.gif
    MrMom skrev 2014-09-14 14:48:35 följande:
    Skor? Vilka skor.....? ;)
    Härliga killar ni är allihop Solig

Men åter igen blev bilden anmäld. Någon vill verkligen se mig i dom slutna trådarna Flört

• NeedfulThings

Jag lovade ju bilder med stövlar och stol som Amys, men kom på att jag hade ju redan sådana på datorn Glad
    Dessa är från 08, då var jag en ung tös på 25 bast Solig Enjoy!

• NeedfulThings
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-14 18:41:42 följande:

Alltid lika snygg!
  • NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-15 01:40:23 följande:
    Man kan ju inte kräva att folk ska kommentera ens bilder, låter väldigt illa. Tänk om jag skulle kräva av dig när jag skrivit en kommentar att du skulle skriva tillbaka mycket mer än ett stelt och intetsägande "tack", skulle du då tycka att det var lockande och ens roligt att fortsätta? Lite finmotorik och nätvett får man ha, inte kräva uppmärksamhet, att kräva är väldigt oattraktiv och avståndstagande. Jag tänkte att jag inte skulle yttra detta men nu var det svårt. Allt handlar inte om bilderna utan det är ett paket av sociala trådar, är man restriktiv så blir naturligtvis andra så mot en själv och vill inte kommentera...helst inte på kommando. Helt enkelt som man är mot andra blir väldigt ofta andra mot en själv, kan vara matnyttigt att bära med sig även utanför familjeliv.

• NeedfulThings

Jag ser två likadana bilder efter varandra iallafall :P

straight arrow skrev 2014-09-15 18:01:44 följande:
    Konstigt, får försöka igen senare...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

• NeedfulThings
    Tyler skrev 2014-09-15 13:00:36 följande:
    Ny på forumet....älskar denna tråd...så jag tänkte bidra lite...lite i hårigaste laget..hoppas ingen blir rädd
    Mycket fint! Gillar hår på män jag Solig
  • NeedfulThings
    Anonym (Tictictac) skrev 2014-09-14 19:24:56 följande:
    en saltapinne i röda stövlar det ser man inte varje dag =D
    HäckHäxan skrev 2014-09-14 19:26:10 följande:
    Älskar stövlarna fy satan vad läckra!
    blomkrukan01 skrev 2014-09-14 19:45:46 följande:
    Nu kommer du hit å ger farbrorn konstgjord andning. Saknar ord. Sååååå perfekt bara!
    straight arrow skrev 2014-09-14 19:50:01 följande:
    Åh. Läckerbit där!
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-14 20:26:46 följande:
    Är detta den där damen i rött dom sjunger om? Galet vackert, kan påstå att dig i rött och såhär närma jul blir man rätt lätt en tomte med sitt paket! smile2.gif
    ÄngDal skrev 2014-09-15 02:59:49 följande:
    Men herregud så läckert...mmmmmmmmaaaaahhhhh KyssFörvånad{#emotions_dlg.djavulsk}SkålHjärta{#emotions_dlg.flower}Kaffe

Om det är något jag är otroligt svag för så är det stövlar av denna sort: höga, glansiga, röda och högklackade - och läckert syndiga...och ack så sexiga... Tungan ute

Du klär väldigt fint i den, NT. Har du dem kvar? Solig

Tack för alla fina ord hörrni Solig Alltid lika snälla! Och japp jag har kvar stövlarna Flört
  • NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-15 19:53:59 följande:
    Snäll hårig och skäggig! smile2.gif
    Fjunig är nog ordet du letar efter Flört
  • NeedfulThings

Du har ingen aning ;)

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-15 20:12:36 följande:
    Ja Fjunig var det! Tack...vad söt du är!

Svar på tråden Helkroppstråden