Inlägg från: NeedfulThings |Visa alla inlägg
  • NeedfulThings

Helkroppstråden

Pillare skrev 2014-09-19 18:48:05 följande:
    Oj, vilken ängel!
    Tack Skrattande
    Ja du skrev 2014-09-19 18:49:29 följande:
    Het fröken är!  Gillar jeans mm säger jaFlört
    Tack snälla! Jag är också väldigt förtjust i jeans Flört
    indigo85 skrev 2014-09-19 18:49:40 följande:

Ehhh... ÖGONGOODISSS !!  Tror jag dog lite precis
    Tack! Glad Men inte vill jag att du ska dö! Tungan ute
    Noname00 skrev 2014-09-19 19:09:05 följande:
    Den där vill jag lägga händerna på smile1.gif
    Försök du Flört
    coztanza skrev 2014-09-19 19:16:13 följande:
    Den där rumpan går inte av för hackor Flört
    Den brukar vara poppis bland karlarna Tungan ute Haha! Tack Glad
    mrspice skrev 2014-09-19 19:49:16 följande:
    Men vafaan sysslar du med..?? Jag vill inte leva med priapism..
    Ahh men eftersom man inte får det av upphetsning så tror jag att jag är oskyldig Flört
    ÄngDal skrev 2014-09-19 20:09:56 följande:
    Wow, din stjärt är så välformad och som gjord för ett par tighta jeans ;)

Verkligen härlig bild med ben och hela stjärtpartiet i all sin underbara prakt - och bonusen att vi får se ditt långa härliga hår.
    Tack snälla du {#emotions_dlg.flower}
    Aros02 skrev 2014-09-19 20:34:14 följande:
    Den här gillar jag! Kreativ, bra motiv och med distans (humor)!
    Bravo!
    Haha, var inte tanken från början att dela med mig av den men blev ju lite kul ändå Glad

• NeedfulThings
    mrspice skrev 2014-09-19 22:35:38 följande:
    Dels får jag inte dela den sortens bilder, sedan har självutlösaren hakat upp sig...men skyldig det är du!!!
    Tur att jag inte gillar den sortens bilder då Flört Men ok, jag tror dig! Sorry Oskyldig
  • NeedfulThings
    coztanza skrev 2014-09-19 23:06:51 följande:

Ja något annat vore väl konstigtDrömmer Trevligt ögongodis är det iaf Solig
    Härligt att du tycker det Solig
    Gastkramaren skrev 2014-09-19 23:57:55 följande:
    Känslan av att få smeka händerna utmed den vackra rumpan... Yummy Flört
    Ja det är få förunnat Flört
    Nyfikne skrev 2014-09-20 01:37:12 följande:
    Spännande bilder :)
    Rumpan ser go ut ändå så fortsätt i den vinkeln!
    Ännu goare irl ska du veta! Glad Tack!
    Aros02 skrev 2014-09-20 08:35:13 följande:
    Du gjorde helt rätt i att dela den här! Vit vardaglig bakgrund, posen med tajta mörka jeans, en vacker röv (får fokus som den ska iom att den hämnat i topp) och håret ut utsläppt som ett vattenfall (är svag för hår) och så den röda kameran!..
    Konstnärligt, roligt och sexigt, topscore på denna alltså! :)
    Kul att du gillade den! Är du svag för hår skulle du älska mig {#emotions_dlg.flower}
    Papp skrev 2014-09-20 09:42:34 följande:
    Vad läckert det är med topless tjejer i tajta jeans! En av de få våta drömmar jag haft inkluderade just en tjej i enbart jeans, men då räckte det med att bara prata med henne i drömmen för att jag skulle bli helt till mig. smile2.gif
    Hade en bild av dig som blondin, men gillade den där hårfärgen bättre. smile1.gif
    Nej ingen blondin inte (har mina blonda moments jag också ibland dock Flört) Personligen gillar jag mörkt hår bättre också. Blondiner känns lite mer flickiga, lite gulliga. Medan brunetter och redheads känns mer sexiga och snygga. I mina ögon alltså Flört
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-20 13:57:26 följande:
    Du och din kropp är sådant som höjer glädje till nya höjder, så underbart vacker...ja solnedgångar och oaser släng er i väggen, här har mina ögon hittat en fristad där dom hittat hem! Du har ju allt man kan önska sig och lite till, är galet hur fenomenalt perfekt du är...ja i mina ögon. Hjärta

Haha...okej!Skrattande Älskar ditt hår, jävla fint hår du har...doftar säkert galet härligt med!{#emotions_dlg.flower}

Går ju inte få ur sig något vettigt svar till så fina kommentarer du alltid ger mig Skäms
    Tack raring! Hjärta

• NeedfulThings
    LostInTranslation skrev 2014-09-21 15:47:58 följande:
    Är man inte kåt borde det vara förbjudet att skriva i den här tråden tycker jag. Tyvärr har jag inte möjlighet att skriva om trådstarten bara Cool

Tänk på många fina bilder som aldrig hade hamnat här då! Mina tex Flört
  • NeedfulThings

Jag använder mina året runt :D

Amys skrev 2014-09-21 18:28:41 följande:
    Jag älskar mina raggisar, har saknat dem hela sommaren och nu äntligen är det "lagligt" att ha på sig igen, en grå söndag som den här:)

• NeedfulThings
    Noname00 skrev 2014-09-21 18:56:54 följande:
    Jag kommer och värmer dig om du är frusen.....
    Det har jag ju mina raggisar till Flört
  • NeedfulThings
    ÄngDal skrev 2014-09-21 19:11:41 följande:
    Kära, vackra, underbara och sexiga NT, kan man få be om en bild med raggsockar, stjärt i fina trosor och brösten blottade på det sätt som vi älskar...ditt vackra hår får gärna vara med på bilden, om det nu går att förena alla mina önskemål, hehe
    {#emotions_dlg.flower}
    Vet inte hur jag ska lyckas få med både rumpan och brösten på samma gång dock, så vig är jag inte Drömmer
  • NeedfulThings
    Aros02 skrev 2014-09-20 16:29:55 följande:
    Ok, utveckla gärna!
    Jag har fint hår Flört Haha nej men seriöst, det är långt, tjockt och med naturligt självfall Glad
  • NeedfulThings

Till

Aros02 skrev 2014-09-24 06:33:22 följande:
    Ja, ok då är det möjligt att jag skulle kunna gilla dig! Men det krävs ju förstås mer än att va bra på bild, ha snygg röv och ett vackert (kanske väldoftande) hår för att jag ska falla om du hajar?.. ;) men men, bilder och några textrader kring dem säger ju inte så mycket mer förstås! Det var det jag lite retsamt ville säga till din kommentar. Hehe! Tease ska med tease mötas förstår du!

Haha! Nu läser du nog in lite för mycket i min kommentar ;)
  • NeedfulThings

Fast jo. För nu tar du alltför allvarligt på en kommentar som inte ens var seriöst menat. Det är ju bara nåt man säger! Som tex "gillar du skräckfilm, skulle du älska Conjuring" eller "gillar du god mat, skulle du älska Paris" osv. Du kan väl inte mena att du aldrig hört nån säga så förut? quote=74050274][quote-nick]Aros02 skrev 2014-09-24 07:46:31 följande:[/quote-nick]

NeedfulThings skrev 2014-09-24 06:54:05 följande:
    Till Haha! Nu läser du nog in lite för mycket i min kommentar ;)
    Hmm, nja det tror jag inte!.. Du skrev att jag skulle gilla Dig för att jag är svag för hår.. Vet inte hur det är med dig men personligen identifierar jag mig varken med min kropp som helhet eller någon del av den.. Tycker snarare det var du som uttryckte dig på ett sätt som att om man gillar din kropp eller ditt hår osv så gillar man hela din personlighet också! Men ok, hårklyverier för dig kanske då![/quote]
Svar på tråden Helkroppstråden