Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Zack skrev 2014-02-14 10:17:49 följande:
    Ja det var ingen som skinnade mig, så helskinnade är jag, men jag såg andra varelser som hade blivit helt avskinnade :)
    En gåta? Kul!

Få se. Du har varit i USA. Där är många män omskurna. "Varelser" är alltså kukar och "avskinnade" är de för att de saknar förhud. Du har varit på bastuklubb!
  • Påven Johanna
    LadyKafka skrev 2014-02-14 10:39:22 följande:

Tjusiga bröst!
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2014-02-14 10:54:44 följande:
    Helt klart guldstjärna i kanten för den gissningen ;)
    Och då bestämmer jag att jag har vunnit en Zack-bild! Det är en vinst för alla! 
  • Påven Johanna

Ja, Zack är läcker. Han får nog många unga kvinnor att tänka i banor av att dricka bodyshots ur hans navel och hänga runt benet på honom och jucka som små taxar. 

• Påven Johanna

Jag är inte bra på dirty talk. Skäms

• Påven Johanna
    fialotta85 skrev 2014-02-14 11:55:33 följande:
    Joddå! Jag såg mig själv som en juckande tax över Zacks ben, trånandes efter att få slicka lite i hans navel.....
    Jag kan verkligen inte se att Zack skulle kunna ha något emot det! 
  • Påven Johanna
    Anonym (Mys) skrev 2014-02-28 22:00:52 följande:

I spy..

Hur ser världen ut genom Tom Cruises öga?
  • Påven Johanna
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-05 19:23:38 följande:
    Va? Är du inte en tjej?
    Det är nog en tant. En frikyrklig tant med plisserad kjol, korviga strumpbyxor och lodenrock. Tanten är ganska illa omtyckt i församlingen efter att det visat sig att tantens man inte kunnat hålla fingrarna i styr utan tagit för sig både av kollekten och av korpojkarna. 

Jag tycker synd om tanten. 
  • Påven Johanna
    Bored skrev 2014-03-24 10:30:11 följande:
    Härligt Nanime, vilken fin kropp du har. Skrattande

Ja för sjutton, där har du en poäng fina Dress! Glad

En gammal bild men det enda som förändrats något är hårfärgen.
    Bra gjort att inte åldras alls sedan 70-talet och fram tills nu. Har forskare tagit några prover på dig…?
  • Påven Johanna
    Ronga skrev 2014-03-24 12:33:17 följande:
    Du verkar vara petite..och dina rumpa är ganska välformad. Så blir en mix av gulligt/hett. 
    Av mina väninnor genom åren har jag förstått att många (kanske de flesta) kvinnor är mycket känsliga för ordet "ganska". Nu känner inte jag Dress, så det ska bli spännande att se om hon tillhör dem som omedelbart identifierar detta ord som något de uppfattar som dåligt. 

Jag iakttar noga vilka följder ditt inlägg eventuellt får.
Svar på tråden Helkroppstråden