Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-30 21:47:45 följande:
    Haha vet inte hur kön ser ut, har vattnat blomman hela dan här
    Tog han med sig krukan också?
  • Påven Johanna
    Nymulen skrev 2014-07-30 23:02:18 följande:

Backar in och hälsar på...

Kan vi analysera bilden tillsammans? Vad är det vi ser vid vänstra skinkans nedre del ungefär vid klockan två minuter över halv sex? Talk me through it, please. 
  • Påven Johanna
    ÄngDal skrev 2014-08-01 11:57:29 följande:
    blomkrukan01 skrev 2014-08-01 11:50:51 följande:
    Du får väl fråga henne :)

Tack förresten.

Blomkrukan är en gentleman och det är mycket bra. Jag hoppas dock att han levererar sin "kruka" till slut... Solig
    Nyvaken har ju vattnat hans veke för flera dagar sedan. Cool

Ett vackert par de där två!
  • Påven Johanna
    blomkrukan01 skrev 2014-08-10 16:08:30 följande:

Man måste passa på! Vet aldrig när solen försvinner ;)

blomkrukan, din lilla godsak! Jag hoppas att du är lätt på foten, det vore väl synd att missunna kvinnor att ta del av den där nöjesparken!
  • Påven Johanna
    goaskalice skrev 2014-08-11 10:05:36 följande:
    Läcker bild
    straight arrow skrev 2014-08-11 09:23:32 följande:

Jaha, då var semestern över...

Ni får göra som Snuskig och smita in på toan på jobbet och vara lite kreativa Seså!
    Jutten skrev 2014-08-11 09:56:10 följande:

Samlad kompott! :)

Mumsigt

En nytagen bild på makens favoritlinne. Så lätt att dra ner och..
    Nästan så att de borde tillverka en Real Doll utifrån det där fotot. Om de inte redan gjort det. 
  • Påven Johanna

Tur att normen påbjuder kläder i samhället. Man skulle ju inte få något gjort om alla gick runt nakna. Men med det sagt så verkar den här tråden ändå gett märkliga konsekvenser för min del, jag kommer nämligen påfallande ofta på mig att titta på - fullt påklädda - människor och tänka:

"Mjaha, där går du runt och ser vanlig ut, men jag ger mig fan på att om du dök upp lättklädd eller naken i Helkroppstråden så skulle du se helt fantabulös ut, för så verkar ju kroppsstatusen vara under kläderna på svenska folket". 

• Påven Johanna
    Mattias39 skrev 2014-08-14 09:29:16 följande:
    Bjussar självklart...men för väntar mig att du tar seden dit du kommer och uppför dig enligt värdens önskemål
    Vilka är värdens önskemål då? Ska hon käka slangen med kniv och gaffel?
  • Påven Johanna
    straight arrow skrev 2014-08-14 09:42:46 följande:
    Tråkigt du är sjuk... hade varit roligt att komma och sköta om dig ;) krya på dig!
    Du vill bara ge henne proteininjektioner! 
  • Påven Johanna
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-14 09:43:12 följande:
    Ja varm choklad ute i naturen, men är jägarna ute så går inte jag runt i skogen...hahaha
    Tack
    Mattias39 skrev 2014-08-14 09:29:16 följande:
    Bjussar självklart...men för väntar mig att du tar seden dit du kommer och uppför dig enligt värdens önskemål smile1.gif
    Ja nu undrar jag med vad du anser med världens önskemål? Hahah..

Jag tror att Mattias vill servera dig korven och att du ska stå för tillbehören. Efteråt får du säkert städa också - iförd french maid dress och inget mer. 
  • Påven Johanna

Joli - du har skickat meddelande till fel person. Jag har inte lagt ut någon bild i tråden. Vore ju synd om den du ville ge en komplimang inte fick den. 

Svar på tråden Helkroppstråden