Pillare skrev 2015-03-20 21:18:41 följande:
Du med, lilla kex.
Puss och kram.
Jobblördag, men ledig söndag! Bästa helgen!

Underhill skrev 2015-03-20 21:22:46 följande:
Tjusigt!...riktigt fin :)
Tack snälla du!

Beverly Marsh skrev 2015-03-20 21:25:18 följande:
Du behöver aldrig skämmas

Åååh, tack vackra du!

Saknar bilder från dig dock?

kanalltidblibättre skrev 2015-03-20 21:27:22 följande:
Jävligt fina magmuskler! :)
Haha, oj, tack! Kan väl avslöja lite vackert att dom användes i träning sist för fyra år sedan!

Så kameran var nog ovanligt snäll mot mig!

Wally skrev 2015-03-20 21:36:43 följande:
Men varför skämmas, rentutsagt skitsnyggt!!
Vad glad jag blev nu!

HäckHäxan skrev 2015-03-20 21:42:18 följande:
Ahhhhh fotbad <3 Sorry men jag nördade loss lite och fotade. Vattenytan såg så jäkla häftig ut när man kör massage. Var dock svårt att fånga.
Men iaf lite fötter till vackra Borka!!
Börjar kallna nu så jag får la hoppa in i duschen snart. Men ack så gott. Varför gör jag inte detta oftare. :-s
Ser grymt härligt ut! *Inte ett dugg avundsjuk* fast jag har två (!) egna!

killen skrev 2015-03-20 21:43:25 följande:
Det gillas skarpt! :)
Jag överlever nog sången :)
Puss o kram o trevlig helg :)
Haha, det är nog gränsfall?! Har dock inte ditt nummer kvar...

HäckHäxan skrev 2015-03-20 21:46:51 följande:
Åh det lät kalasgott. Borde ju absolut haft ett glas vin till mitt fotbad. Stillöst av mig att missa det!!
Här regnar det eller iaf för en stund sen när jag var ute med hunden. Skittrist. Jag vill ha ljus. Har varit en otroligt mörk vinter till och med för att vara på västkusten.
Lite dåligt utav dig o missa en sån sak måste jag säga!

Måste ju skryta om mitt nya badrum... Nu för tiden har jag en dusch med inbyggd ryggmassage, ångbastu, bubbelbad o fotmassage!

Men av någon konstig anledning skrek jag NEJ rakt ut när sambon ville köpa den. Nu är det min käraste ägodel!
Här har det snöat o regnat omvartannat, men när jag skulle hem från jobbet var det vitt så klart!

Borkason skrev 2015-03-20 21:52:14 följande:
Slurp vilka fina fötter!
Hehe, tack snälla du! Måste dock erkänna att mina fötter är inte vackra! Tänkte på dig i alla fall när jag la upp bilden. Att jag dessutom står som en liten flicka som antingen vill ha något spec eller är väldigt kissnödig (

).....