Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

kanalltidblibättre skrev 2015-03-20 13:26:45 följande:

Uppiggad av alla nymfer Kyssoch till denna underbara vår ute (?)  känner jag att en bild är på sin plats. Jag fortsätter envisas med mitt lamptema från lucia. Glad
    Det tackar vi för! Drömmer 
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-20 13:42:52 följande:

Tack så mycket för kommentarerna! Ha en bra helg alla fina  

Hoppas du får en super helg du också! Solig

• Anonym (Quexet)
    Mattias39 skrev 2015-03-20 14:26:37 följande:

Obestämd Ingen bild jue?!
    Wally skrev 2015-03-20 16:16:21 följande:

Passar på o tackar jobbet för denna v..

Avduschad o klar.

Ifkjohan skrev 2015-03-20 17:28:34 följande:
    Borkason skrev 2015-03-20 18:19:52 följande:
    Gläds åt att HT verkar funka igen! Det skålar jag för.
    Djupsinnig skrev 2015-03-20 18:41:30 följande:

Har mest tittat runt här när tid har funnits. Men tack vare alla vackra och inspirerande bilder så får jag väl bidra med något som tack. Hoppas det blir rätt Skäms

Trevlig fredagskväll!

Tack alla underbara karlar! Solig Vad vackra ni är! Glad Hjärta
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 20:14:04 följande:
    Wow, vad vacker du är! Solig
  • Anonym (Quexet)
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 20:47:04 följande:
    Jag gick allt in till slut. Men jag fryser nu med inomhus och fullt påklädd. Det är nästan så jag önskar att jag ägde en varm onepiece fast jag lovat mig själv att ta livet av mig om jag köper en sparkdräkt för vuxna haha.

Ja just. Tur man inte är styrd av de sociala reglerna från förr gällande vårdagjämning och måste hänga in vinterjackan och damma av sommarjackan och gå i den. Amen halleluja!!
    Själv sitter jag framför brasan med ett glas vin! Drömmer o jag kommer aldrig någonsin köpa bebiskläder för vuxna, har ett gäng mjukisbyxor, det räcker alldeles utmärkt!  
    Vårdagsjämning = sommardäck, men här är det vita vägar nu... så det gick sådär... Obestämd
    Pillare skrev 2015-03-20 20:57:59 följande:

Så kex, hur var det med solen?

Nog såg jag solförmörkelsen allt! Skrattande Stod nog ute i tjugo minuter, sen sa mina ögon att det räckte! Flört
    killen skrev 2015-03-20 21:05:51 följande:
    Du får ställa dig framför mig nån gång vid en spegel så vi får se hur de ser ut :p
    Ja, vi får lösa det.... Kanske innan din födelsedag då, för vi vet ju inte om du överlever min sång!

• Anonym (Quexet)
    Charlotte73 skrev 2015-03-20 21:06:05 följande:

:/ Vart sugen på fotmassage:/

Du också?! Obestämd Flört
  • Anonym (Quexet)

Fredag, då kan man utan att skämmas lägga ut två bilder?! Kyss

Ha en underbar helg! 

Puss o kram

• Anonym (Quexet)
    Pillare skrev 2015-03-20 21:18:41 följande:
    Du med, lilla kex.

Puss och kram.
    Jobblördag, men ledig söndag! Bästa helgen! Solig
    Underhill skrev 2015-03-20 21:22:46 följande:
    Tjusigt!...riktigt fin :)
    Tack snälla du! Glad
    Beverly Marsh skrev 2015-03-20 21:25:18 följande:
    Du behöver aldrig skämmas {#emotions_dlg.flower}
    Åååh, tack vackra du! {#emotions_dlg.flower} Saknar bilder från dig dock? Obestämd
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-20 21:27:22 följande:
    Jävligt fina magmuskler! :)
    Haha, oj, tack! Kan väl avslöja lite vackert att dom användes i träning sist för fyra år sedan! Skrattande Så kameran var nog ovanligt snäll mot mig! Flört
    Wally skrev 2015-03-20 21:36:43 följande:
    Men varför skämmas, rentutsagt skitsnyggt!!
    Vad glad jag blev nu! Kyss
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 21:42:18 följande:

Ahhhhh fotbad <3 Sorry men jag nördade loss lite och fotade. Vattenytan såg så jäkla häftig ut när man kör massage. Var dock svårt att fånga.

Men iaf lite fötter till vackra Borka!!

Börjar kallna nu så jag får la hoppa in i duschen snart. Men ack så gott. Varför gör jag inte detta oftare. :-s

Ser grymt härligt ut! *Inte ett dugg avundsjuk* fast jag har två (!) egna! Förvånad
    killen skrev 2015-03-20 21:43:25 följande:
    Det gillas skarpt! :)

Jag överlever nog sången :)

Puss o kram o trevlig helg :)
    Haha, det är nog gränsfall?! Har dock inte ditt nummer kvar... Tungan ute
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 21:46:51 följande:
    Åh det lät kalasgott. Borde ju absolut haft ett glas vin till mitt fotbad. Stillöst av mig att missa det!!

Här regnar det eller iaf för en stund sen när jag var ute med hunden. Skittrist. Jag vill ha ljus. Har varit en otroligt mörk vinter till och med för att vara på västkusten.
    Lite dåligt utav dig o missa en sån sak måste jag säga! Flört Måste ju skryta om mitt nya badrum... Nu för tiden har jag en dusch med inbyggd ryggmassage, ångbastu, bubbelbad o fotmassage! Men av någon konstig anledning skrek jag NEJ rakt ut när sambon ville köpa den. Nu är det min käraste ägodel!  

Här har det snöat o regnat omvartannat, men när jag skulle hem från jobbet var det vitt så klart! Obestämd
    Borkason skrev 2015-03-20 21:52:14 följande:
    Slurp vilka fina fötter!
    Hehe, tack snälla du! Måste dock erkänna att mina fötter är inte vackra! Tänkte på dig i alla fall när jag la upp bilden. Att jag dessutom står som en liten flicka som antingen vill ha något spec eller är väldigt kissnödig ( ).....

• Anonym (Quexet)
    don1 skrev 2015-03-20 22:34:33 följande:

:)

Tack! Tungan ute Får man be om axlar nästa gång?! Tungan ute *suckar en anings...*
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Morgon) skrev 2015-03-20 23:01:09 följande:
    Men Gud så vacker kropp..
    Tack så mycket snälla du! Solig
    Tyler skrev 2015-03-20 23:03:33 följande:

Tokigt roligt att se att tråden är vibrerande vid livSkrattande

Visst är det! o tack... Drömmer

• Anonym (Quexet)
    Beverly Marsh skrev 2015-03-20 23:05:39 följande:

För dig slänger jag alltid upp en bild Solig Även om det bara blir på fejjan smile2.gif

Inte så nytt dock, detta är nog ett halvår sen ungefär. Hade en bra hårdag så då var man ju tvungen att knäppa några bilder smile2.gif

Tack så mycket vackra du! Solig Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig! Solig Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet

Men eftersom du bjuder på face får väl jag också göra det! Kyss

Kan hända att jag druckit rödvin vid tillfället?! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden