• Neol

Helkroppstråden

Mmm så mycket vackra kvinnor!! Ensam och Godmorgon.... Kyss...

Verkar ju som att Anabolaspöket har lugnat ner sig så det blir ingen rumpbild, utan en bild till tjejerna istället. Känns som att det var ett halvårsen jag tog en ny bild senast, det känns nog bekant trots detta

Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    taquine skrev 2016-06-21 11:46:25 följande:
    Ja jävlar vilka snigelspår det blev  

Herregud gå ut i riktiga livet istället för att anses skitsnygga av Benny och gänget!
    Så tragiskt
    Nej nej, verkliga livet provade jag en gång. Det gör jag aldrig om. Fattar inte hur du kan gilla det!
  • Neol
    Anonym (AnabolakillenXXL) skrev 2016-06-21 17:56:29 följande:
    Du fortsätter ogenerat att visa upp din fikus kropp och ofredar normala män, du har säkert en grupp homomän här som uppskattar dina provokativa foton.

Jag visade upp denna perversa tråd för grabbarna på gymmet, alla höll med om hur sjukt det är när en sund person som mig kalas provokatör, troll medans slampor och fikusar kan visa upp perversa kort.

Ska för helvete skriva till detta forum att de måste fan skärpa sig om de vill ha normalt folk som stannar och skriver här.
    Haha du är i alla fall den mest underhållande personen här inne goding. Jag känner förresten en kille som är XXXL... De du...
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-21 18:48:46 följande:
    Jo nu jävlar börjar rövsmöret att smälta!
    Tack Tack!! Kyss
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-21 21:16:07 följande:

Neol: Snygg bild! Härligt med lite manlig fägring.

Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-21 21:16:07 följande:

Neol: Snygg bild! Härligt med lite manlig fägring.

Glad att det uppskattas. Försök att se förbi de taskiga kommentarerna. I den här tråden går det inte att undvika att få en skopa skit allt som oftast. Känns det för jobbigt kan du  ju posta i den slutna bildtråden istället. Där rensas individer som inte kan uppföra sig bort.
    Arbor skrev 2016-06-21 20:39:34 följande:
    Jag tackar så mycket. Nu har jag inte varit här i sex månader så töm arkivet Flört
    Fast det finns ju inget nytt sen sex månader att tömma Tungan ute.... Tack själv! Hoppas på mer från dig.

• Neol
    Anonym (Barajag.) skrev 2016-06-21 22:17:23 följande:

Oj bilden blev visst upp och ber,, provar en gång till.

Mmm snygging! Du har en väldigt fin serie bilder här måste jag säga. Grym kropp!
  • Neol
    Anonym (God morgon) skrev 2016-06-23 11:19:11 följande:
    Sjukt het bild och galet fina bröst Godmorgon!! Vill ha!!!
  • Neol
    Anonym (Sabina) skrev 2016-06-28 01:44:01 följande:
    Goodnight
    Mmmm... Modellpotential på dig. Snyggt och sexigt i en perfekt balans! Kyss
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2016-06-27 18:24:41 följande:

Jag gillar öl! Känner mig lite manlig...jag vill ha SNUSK...! Flört
    Känner mig inte så manlig när det kommer till öldrickande och militära erfarenheter. Är iofs hyfsat bra på hinderbana, men där slutar mina militära talanger. Förlitar mig till andra manliga egenskaper...Oskyldig

Jag förstår med andra ord inte mycket av ovanstående diskussion...Skäms
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-27 22:47:51 följande:
    Alltså......... det är ju nå alldeles speciellt med mjukisar!! 

Jag har förstått det. Har faktiskt lärt mig det i just detta forum. För mig har det bara ett white-trash plagg innan, men inser att de har en självklar plats i hemmets "lugna" vrå...
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-27 22:58:26 följande:

Neol: Väldigt fin kropp.

Tack goding!

• Neol
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-28 13:52:49 följande:
    Det är ju inte en formel tävling där man vinner pris, men det är klart att det är viktigt att få så många kommentarer som möjligt när man lägger upp en bild. Mamma7 ligger ju i topp där, så det är klart att det sticker lite i ögonen på dem som kanske "bara" får 2-3 kommentarer eller förre. Syftet med den här tråden är ju dels att ha trevligt och dels att tillfälligt stilla bekräftelsebehovet. Ju fler kommentarer man får, desto större effekt får "fixen".
    Formeltävling är ett ord. Visste inte att du var matematiker förresten. En egen tråd till det kanske?
Svar på tråden Helkroppstråden