• Neol

Helkroppstråden

Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-28 14:23:18 följande:
    Mmm, finns det något bättre än en snygg språkpolis som med sin fasta blick fångar såväl stavfel som rent grammatiska fadäser. En man med öga för det svenska språkets korrekthet lär bidra till att det vattnas mellan benen på den mest frigida kvinna här i tråden.
    Du har gjort precis samma spaning som jag, så då måste det vara precis så det är.
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-28 14:26:22 följande:

Väldigt konstigt att min förra bild klassades som porrbild.

Jag om någon skriver alltid att alla är lika fina oavsett kön, kropp mm.

Är man porrig så är man  hahaKyss
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2016-06-28 15:26:10 följande:

Det var jag som anmälde bilden och jag är inte ett smack avundsjuk på MT7 eller på de kommentarer hon får - jag har ju inte själv någonsin lagt ut någon bild. Jag tycker bara att hon ska låta bli att visa fittan när det inte är tillåtet. Jag har vänligt bett henne avstå efter att hon "råkat" visa den innan, men eftersom det inte alls hjälpte så anmäler jag fittbilderna nu i stället. 

Goddag på er. 

Kyss
  • Neol
    analälskaren skrev 2016-06-28 15:31:04 följande:

Man kanske skulle anmäla alla dina inlägg Påven Johanna, för det luktar mycket fitta kring dem. Nämligen bitterfitta.

Tror inte det finns någon regel om fittlukt iofs. Det vore både synd och onödigt om de la till en sån regel...
  • Neol
    Smastor skrev 2016-06-28 15:32:04 följande:

Missuppfitta mig inte nu, men du är en grym fittpolis!
    Härligt att tråden begåvats med både en fittpolis och en språkpolis idag. Har alltid känt att jag och Påven är som gjorda för varandra . Hon stavar sjukt bra dessutom... Känns som att mitt språkpolisdrag var genialiskt precis som "Undrandes" genast konstaterade...
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2016-06-28 15:32:47 följande:
    Kyss

Såg mysbrallebilden. Trevligt!
    Ja trevliga är väl precis det man vill att mysbrallor skall vara
    analälskaren skrev 2016-06-28 15:35:41 följande:

Tänk om det är en kuk under de där brallorna, kanske skulle anmäla

Det är inte vilken k*k som helst. Den har faktiskt blivit utnämnd till trådens hedersk*k i en fullständigt demokratisk omröstning. Och yes, det är helt gratis och fritt för alla att fantisera om den... 
  • Neol
    Smastor skrev 2016-06-28 15:47:01 följande:
    Fittpolisen är jag inte rädd för, men språkpolisen kan nog slå mig på fingrarna ibland :( men skulle jag börja fitta mig totalt med språket kan ni turas om att slå mig på fingrarna!
    Yes, det är ett tufft jobb men någon måste göra det... Ta det inte personligt bara. Jag är direkt underställd Svenska Akademin och ingår i deras hemliga språkförband. Det bästa är att man får ligga så sjukt mycket som språkpolis... Särskilt som jag har en väldigt fast blick.
  • Neol
    Anonym (Sabina) skrev 2016-06-30 00:47:20 följande:
    Lyckad bild igen ! Du har svårt att misslyckas. Köpt något fint på HM?
  • Neol

Låter som att det är lite Almedalstema här idag. Så ovanligt trevligt ... Hoppas solen skiner över det politiska landskapet.. Snygg bild där också fröken Kyss

• Neol
    Arbor skrev 2016-07-04 14:22:02 följande:

Vackert, ska man tolka det som att du är liberal?

Mycket!! Men inte folkpartist för det, eller Liberal öhhhh... Snacka om att kapa ett begrepp för sina egna syften. Tidernas mest falska marknadsföring skulle jag säga. Fattar inte att de kommundan med det... Nu blir jag lite förbannad här känner jag... Fel forum... Den sidan av mig kan bli för långrandig...
Svar på tråden Helkroppstråden