Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

SAD skrev 2014-03-21 15:31:17 följande:
    Hänger på trenden!
    Ahhh.... gillar treden mer och mer!!
  • LostInTranslation

Jag körde ju en bild på det temat för inte så länge sen så det passar sig väl med en repris idag....

• LostInTranslation
    Dress skrev 2014-03-21 17:00:58 följande:
    Whoohoo! Och vilken repris! Kör den varje fredag, tycker jag Tungan uteSkrattande
    Absolut... inga problem. Det gör jag gärna. Du kan få behind the scenes bilderna också om du kommer hit och hämtar dem också...Kommer vara hemma hela kvällen...
  • LostInTranslation
    Anonym (Fia) skrev 2014-03-21 17:50:35 följande:
    Om objektifieringen ursäktas så måste jag säga att du är en extremt vackert byggd man. Kan inte bli mycket bättre än så.
    Objektifieringen är ursäktad Fia !! Skrattande Som kille är man inte så van vid att bli objektifierad så det är bara trevligt som omväxling Kyss! Stort tack för den fina komplimangen Solig
  • LostInTranslation
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-21 18:22:02 följande:
    Till digFlört

Wow....underbara bröst! Anar riktigt fina kurvor och tåligt hår där haha.... M 4...ett namn värt att bevaka..Kyss
  • LostInTranslation
    Maggio skrev 2014-03-16 15:39:11 följande:
    Får se nu då...
    Shit vad jag älskar visa endast funktionen.... Du har legat rätt lågt Maggio men den där rumpan var inte att leka med... Kyss
  • LostInTranslation
    Chiquita89 skrev 2014-03-21 18:24:24 följande:
    Jag har ingen slips tyvärr... hade gärna bidragit själv annars. Men så har jag ingen karl i huset heller...Oskyldig
    Är det inte någon slags slips som du har över ögonen på din profilbild?? Eller är det ett par spetstrosor som hamnat lite fel kanske?
  • LostInTranslation
    SAD skrev 2014-03-21 18:58:54 följande:
    Det är väl en gagball?
    Trodde också det först, men sen tittade jag närmare och jag tror inte det var det... tyvärr haha
  • LostInTranslation
    Chiquita89 skrev 2014-03-21 19:05:47 följande:
    Det är en ögonbindelFlört Men det är inte jagOskyldig

DET är jag iallafallFlört Tack snyggingKyss
    Förstog att det var någon annan, sjyst profilbild ändå ...Anade att det var du Glad
  • LostInTranslation
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-21 19:34:53 följande:

God kväll alla!

SAD skrev 2014-03-21 19:39:21 följande:
    Underifrån på alla 4 ????

Mmmm det börjar bli en riktigt trevlig kväll!! Bröst chock... Ni är sjukt snygga SAD och M4... svårt att veta vart man skall välja att vila ögonen här.
Svar på tråden Helkroppstråden