Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Your call!! Lickiti........

• LostInTranslation
    Lickiluu skrev 2014-05-04 18:03:12 följande:
    Yum yum. Haha your call blev detta en tävling nu haha
    Haha, tävling vet jag inte!! Njuter bara av dina bilder Licki....Oskyldig Har inte varit här inne på evigheter så jag har lite familjesnuskabstinens......
  • LostInTranslation
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-05-04 18:04:49 följande:
    På tal om dreggelvarning Tyst
    Stilfull bild, snyggt motiv smile6.gif
    Tack för det heting!! Gillar dina bilder också... Lägg ingen vikt vid negativa kommentarer, det är bara slöseri med energi.
  • LostInTranslation
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-04 18:06:40 följande:
    Wow!!! Hade nästan glömt hur het.du är smile5.gif
    Tack LC. Kyss...Kan du ge mig en ledtråd rörande dina gamla nick? Har varit här för lite på sistone för att knäcka det....
  • LostInTranslation
    Lickiluu skrev 2014-05-04 18:07:42 följande:
    Ja den abstinensen känner jag igen så väl haha
    Och då är du ändå en junior i sammanhanget.....Tungan ute
  • LostInTranslation
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-04 18:16:45 följande:
    Finns ingen bättre ledtråd smile5.gif
    Känner mig väldigt trög!! Tror jag måste gå och koka lite kaffe.... Det har vart så mycket fruktmetaforer i den här tråden så mitt huvud värker när jag försöker lägga ihop pusselbitarna. Tror korvmetaforerna är det enda som är mer vanligt förekommande....
  • LostInTranslation
    Lickiluu skrev 2014-05-04 18:20:20 följande:
    Har följt tråden längre än jag delat bilder :)
    Ohhh a late bloomer haha. Tittade i månader med högrött varmt ansikte från en blandning av upphetsning och genans innan din moral sakta men säkert bröts ner och förvandlade dig till en av helkroppstrådens allra vassaste teasers....
  • LostInTranslation
    Anonym (2:an) skrev 2014-05-04 18:24:18 följande:

Mmmm jäklar 2:an!! Het mage och om jag såg dig från sidan eller bakifrån i de där jeansen och den där svankkande posen tror jag att jag blivit ännu mer till mig (ta det som en beställning om du vill)   .  Och associationerna till pseudonymet tvåan hahaha.... de skall vi nog inte snacka om idag....
  • LostInTranslation
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-04 18:33:48 följande:
    Hjälper dig lite ytterligare...tydligare än såhär kan man inte bliFlört
    Ahhh... där trillade den ner här... Grävde visst för djupt ner i arkivet. Nu känns allt plötsligt väldigt bekant och riktigt jäkla trevligt också... Flört
    Lickiluu skrev 2014-05-04 18:35:30 följande:
    Högrött nej o inte heller genans men upphetsning absolut! Älskar människor som vågar bjuda på sig själva och har en öppen sexualitet. Nakna kroppar o sköna människor fick mig att tillslut vilja delta :) kunde inte hålla mig så här e jag nu :)
    Bra beslut måste jag säga. Undrar hur många fler såna där lurkers det finns där ute som är på väg att trilla dig...haha. Skynda er! Imorgon kanske det är för sent

Du verkar vara en helskön tjej Lickit... Kul att du är så aktiv. En stor våt kyss till dig! Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden