Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-12 14:23:44 följande:

Mmmm!! Now we're talking! Är övertygad om att din baksida inte är dålig. Däremot kan jag tänka mig att den kan ställa till med en hel del problem.... Du var mig en riktig heting. Är du möjligen en bekanting också ??
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-12 15:18:32 följande:
    Tack Drömmer men inte riktigt!
    Mums på dig själv Skrattande
    Bekant och bekant...nja! Kanske, kanske inte Oskyldig snygga kalsonger förresten Skål
    MILF, hmmm...har aldrig riktigt fått grepp om vad det betyder! Vet inte ens om jag vill få grepp om det!
    Flört

Tack där!! Gillade dina trosor också. Det var något väldigt bekant över dem. Du har inte haft på dig dem någon gång innan när vi setts?
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-05-12 16:28:59 följande:
    Vi har setts här förr, men kommer faktiskt inte ihåg om jag haft dom på mig förut! Lost..
    Okej...jag gillar dem! De väckte tankar...Kyss
  • LostInTranslation

Mmmm det var ett tag sen man kikade in här! Men shit vad snygga ni är alla.. Härligt uppkåtande återseende !! Skål

• LostInTranslation
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-01 11:09:21 följande:

Bjuder på bröst ja me... e

Grymt snyggt!! Blir inte mycket bättre än så  Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-01 11:45:26 följande:

Och ett andra försök

Snygging där!! Inga dåliga "försök" ....Funkar hela vägen...Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 11:51:23 följande:
    Har lost nån bild att bju på? 
    Kanske det kanske, men har inte blivit kompis med den här nya sajten än så jag känner mig lätt korkad för tillfället.... Själv då apropå bilder haha?
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 12:00:08 följande:
    Den gamla sajten finns kvar så jag skulle vilja se den där bilden när du har slipsen på japp! Den bilden önskar jag mig av losten...
    Hmm hur kommer man till den då? Antingen har jag raderat de flesta av mina gamla bilder eller också försvann de när sajten gjordes om. Någon slipsbild verkar jag tyvärr inte ha kvar i alla fall... FÅr väl fixa en ny vid tillfälle ...........Nu undrar jag ju vem du är också. Alla dessa namnbyten förvirrar mitt lilla huvud.. Eller det stora, högst upp men jag såklart... Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 12:29:23 följande:
    Ska försöka göra det lätt för lost in the planet smile5.gif

1: gå till start sidan!
    2: tryck på där det står gå till gamla sidan! Jag måste trycka två ggr för att komma dit!
    3: vips du är på gamla sidan smile2.gif

Så en bild på lost, tack smile2.gif  
    Tack!! Nu känner jag igen mig.... och det gick till och med att lägga upp en bild där bara slipsen saknas haha... Tror jag kan ha den i vänsterhanden som är utanför bild, så med lite fantasi borde du vara riktigt nöjd med denna eller?

Svar på tråden Helkroppstråden