Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

killen skrev 2015-03-19 09:55:54 följande:
    Jag e alltid snabb o kolla dina bilder :) man vet ju inte hur länglänge de e kvar :)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:

God morgon. Love bites så vet ni

Gomorron. Det var en fin baksida me. :)
    Tack så mycket. Brukar hävda att baksidan är min absolut bästa sida haha
  • HäckHäxan
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-19 10:22:17 följande:
    Fan man kommer på sig själv med att yla och stampa foten i golvet. Förbannat jävla toknajs! ;)
    Haha Bilden jag såg i mitt huvud när jag läste fick mig att bryta ut i skratt. Tack för det!
  • HäckHäxan
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 10:29:51 följande:
    Tack snälla du! Solig 
    God morgon på dig själv, jag lyckades faktiskt också få iväg alla barnen (tillslut!) Men äldsta cyklar själv så frosten bekommer mig inte just nu Flört Tycker den kan vara vacker att titta på genom fönstret! smile2.gif
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:

God morgon. Love bites så vet ni

Vilken häck! Tycker du kan byta namn till Häckprinsessan hädan efter! Kyss
    (gillar dina trosor SKARPT!) smile2.gifDu lyckades nästan... Du får ett försök till! Tungan ute
    Jaaaa från insidan är frost vackert, väldigt vackert till och med. Åh jag längtar tills den dagen jag är modig nog att låta avkomman gå själv. Men jag är så förbannat löjlig på just den punkten tror jag.

Haha jag gillar dem också, var en kompis som köpte dem åt mig för ett tag sen. Absolut well done, mycket uppskattad present.

Nja prinsessa alltså det är i mina öron något gulligt, rart och snäll ( som oftast behöver räddas av en den ena än den andra i sagornas värld ) Inte riktigt den personlighet jag är alls. Fick ett annat förslag i inboxen här som fick mig att flina brett.

• HäckHäxan
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 10:50:03 följande:

Eftersom det blev rumptema i tråden idag får jag väl offra mig på en sån bild också! Flört

Den har ju dock varit i den här tråden tidigare.... Obestämd

Wow helt ljuvlig!! * applåderar och busvisslar *
  • HäckHäxan
    Mattias39 skrev 2015-03-19 11:31:03 följande:
    Japp, tji fick du... smile1.gif
    Och tack! smile1.gif
    Mmm fick gråta ut lite och snyta mig i disktrasan och krama ett gosedjur en stund. Men nu är jag människa igen eller ja typ så mänskligt som just jag kan vara.
  • HäckHäxan
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-19 11:00:36 följande:
    Va? Tyst Aldrig, det var det taskigaste som skrivits till mig på HKT! jag som tyckte du verkade gosigKyss Men nu vet jag inte Gråter
    Jag får PMa någon av grabbarna för att få lite tröst eller be Anton och Celine att adoptera mig. Baby 
    Det kanske vore något förresten. Bara ligga på höskullen och se dem "jobba"... Skrattande
    Den som inte äter skola heller inte arbeta.
    Alltså jag gillar iden. Hade också kunnat leva med att bli adopterad dit asså
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-19 11:32:22 följande:
    Nä bara fys i frys smile5.gif
    Känner att jag inte riktigt kan avgöra och hänga i en frys på något vis är bättre. Mössa och vantar på!!! Långkalsonger????

Fota och posta vettja
  • HäckHäxan
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 11:42:55 följande:
    Vi bor bredvid skolan, så jag ser honom hela vägen! smile2.gif Kan inte bli bättre när man är lika lat som jag! smile2.gif  

Håller helt med om att Häckguden var betydligt bättre namn! My bad! Tyst Ska inte upprepas! Flört
    Jäkla lyx. Ibland ångrar jag att jag tackade me till erbjudandet om att hyra ett hus jämte skolan haha. Praktisk juh. Men man fick inte ja hund där och jag vill inte göra mig av med en frisk och bra hund när jag faktiskt har ett hem redan.

Haha ja jag tyckte det var lite fyndigt. Bra det så slipper jag leta upp min gudomliga vrede och bla bla bla halleluja.
  • HäckHäxan
    Aros02 skrev 2015-03-19 11:48:07 följande:
    Ha! Enklast är det nog inte jämnt, men bäst är det alltid!
    Sant, allt är ju relativt och beror ju på hur man definierar enkelt tex. För mig är det enkelt, för jag är usel på att föreställa mig och låtsas vara någon eller något jag inte är. Dessutom hade jag inte kommit ihåg vad tusan det var jag hade låtsas vara och till vem. Så livet hade helt klart blivit mer komplicerat om jag försökte vara någon annan än just den jag är.

Ja jag har testat i korta stunder osv men jag når en gräns och sen exploderar jag formligen rakt ut.
  • HäckHäxan

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Svar på tråden Helkroppstråden